לפרטים חייגו: 072-3945116

אמן חושים לאירועים

בעולם המבוגרים שבו הכל הגיוני והכל ברור, אין דרך טובה יותר לשבור את השגרה מאשר לתעתע ולמסמס את היסודות שמלווים אותו מדי יום ויום.

כשהיינו ילדים (ובואו נודה על האמת גם כמבוגרים זה כיף) היינו נהנים מטריקים שגורמים לדברים להיעלם, לקלפים להישלף מן המותן. ועתה כמבוגרים? זה הזמן לשדרג את הכיף כפליים עם מנטליסט לאירועים.

בסינרגיה הפקות אירועים אנו שמחים להציע את טובי אמני החושים לאירועים שיכולים להתאים לכל אירוע ואירוע.

מחפשים אמן חושים שיסתובב בין עובדי המשרד ויהפוך את מרחב העבודה לבמה אחת גדולה?

או אולי אמן חושים ליום הולדת שיגיע אליכם עד הבית?

וייתכן שאתם מחפשים אמן חושים כמופע שובר שגרה בעיצומו של כנס מקצועי.

אנו כאן כדי להבטיח לכם חוויה יוצאת דופן ומיוחדת במינה.

אמן חושים לכל אירוע

מופע אמנות חושים יכול לסחוף גם את גדולי הספקנים אל תוך האווירה, ויתרה מזאת – אין כל דרך לערוך את המופע מבלי שיהיו מתנדבים ומתנדבות שיעלו אל קדמת הבמה.

אמנות החושים נשענת בראש ובראשונה על מוטיבים פסיכולוגיים, האופן שבו אנחנו פועלים, ומשם היא הופכת את כל השואו למופע שכולו תעתועים.

זוהי דרך נהדרת לשבור את הקרח בימי גיבוש עובדים, וזוהי דרך נפלאה להפוך את יום ההולדת הקרב ובא לחגיגה בלתי נשכחת עם חוויה ייחודית במינה.

אמן חושים ליום גיבוש עובדים

בחיפושכם אחר אמן חושים לגיבוש עובדים, אנו בסינרגיה אירועים נשמח להציע לכם את החוויה שתשבור את השגרה ממש בתוך המרחב המשרדי.

אמן חושים ש'לפתע' יקפוץ לביקור, יעבור בין העובדים והעובדות, ויהפוך כל עמדת עבודה למופע מיוחד ומצחיק.

דרך נהדרת לגבש בין העובדים עם חוויה משותפת, וזוהי גם דרך נפלאה לשבור את הקרח בין העובדים לבין הדרגות הבכירים שבמשרד. דמיינו רק מה יקרה כאשר מנהל או מנהלת בכירים ובעלי תדמית רצינית, יילקחו אל קדמת הבמה כחלק מטריק נוסף 🙂

אמן חושים ליום הולדת

מופע של מנטליסט לאירועים יכול להשתלב בשפע של אירועים שונים החל מימי הולדת, דרך בר ובת מצווה ועד לאירועים פרטיים כמו מסיבת עובדים.

אתם יכולים לערוך יום הולדת עם חברים קרובים, ואתם גם יכולים לערוך מסיבת יום הולדת שמאגדת בין חברים וחברות ממעגלים חברתיים שונים – היופי שטמון במופע של אמן חושים הוא בכך שהאירוע כולו, ההשתתפות של האנשים השונים ואפקט ההפתעה בכל רגע ורגע, יוצר חוויה מלכדת שנשארת יחד עם המשתתפים והמשתתפות.

אמן חושים לכנס

בכנסים מקצועיים חשוב להכניס בין לבין גם נושאים שמעוררים את המוזמנות והמוזמנים. לשבור מעט את הקו האחיד, ולייצר משהו שהוא מעט שונה, מעין אטרקציה שאליה כולם מחכים.

מופע של אמן חושים בכנס המקצועי שלכם, לא רק שילהיב את כל הצופים והצופות, כי אם גם יקנה לאירוע כולו נופח יוקרתי יותר, כזה שבהחלט מותיר את חותמו.

ארגונים מקצועיים, חברות ומוסדות שעורכים כנסים, יכולים להשתמש במופע שכזה כדרך למיתוג בזכות הכנס. כל הקולגות, כל הספקים וכל הלקוחות הפוטנציאליים שעשויים להשתתף באותו הכנס, יקבלו רושם חיובי שישפיע על כל האופן שבו הם תופשים את מארגני האירוע.

קצת עלינו

ברוכים הבאים לסינרגיה הפקות אירועים.

למעלה מ-20 שנים שאנחנו לוקחים חלק בהפקת אירועים בלתי נשכחים. אלו יכולים להיות אירועים קטנים ומשפחתיים, ואלו יכולים להיות כנסים רחבי ידיים ועד לפסטיבלים עם אלפי חוגגים וחוגגות.

בחיפושכם אחר מנטליסט לאירועים, אנו נשמח לעמוד לשירותכם ולהציע לכם את מיטב האמנים אשר יהפכו כל אירוע לקסום במיוחד.

בכל שאלה והתייעצות, ניתן ליצור איתנו קשר טלפוני או להשאיר פניה באתר ואנו נשוב אליכם בהקדם.

החוויה הבאה מעבר לפינה!
התייעצו עמנו בכל שאלה:

התייעצו איתנו:

התייעצו איתנו

כתבו לנו