לפרטים חייגו: 072-3945116

הרצאה יזמות עסקית

בשוק העסקי המודרני, יזמים ויזמות, בעלי ובעלות עסקים, מוכרחים להתייצב עם ראש מורם אל מול מגוון רחב של אתגרים שונים.

החזית הטכנולוגית שמטרתה להנגיש את בית העסק ולהפגישו עם מגוון רחב של קהלים רלוונטיים, שירותיות שכל שגיאה ולו הקטנה ביותר, עלולה לזכות לתהודה בקרב רבים, ועד לתחרות העקבית אל מול שחקנים נוספים בשוק, אשר כולם ככולם מבקשים לקחת מאותו הנתח.

טעות היא לשער כי ההתמודדות היא עסקית ולו לא. בדיוק כמו שיזמים נאלצים להתמודד עם מספר חזיתות במקביל, כך גם ישנו הצורך להתמודדות כלכלית-פיננסית המחשבת כל צעד ושעל, וכן התמודדות מנטלית המאפשרת לנווט ולפלס את הדרך, גם אם האתגרים נתפשים כקשים.

אנו בסינרגיה אטרקציות לאירועים, שמחים להציע ללקוחותינו מגוון של הרצאות שמטרתן להקנות ערך מוסף וידע שימושי ואף הכרחי. בחיפושכם אחר הרצאה בנושא יזמות עסקית, נוכל לעניין אתכם במרצים ומרצות מן השורה הראשונה, למודי ניסיון ולצד זאת – מנוסים בהדרכות ויצירת הרצאות מרתקות וסוחפות.

למי הרצאה בנושא יזמות עסקית תוכל להתאים?

טעות היא לשער כי ההרצאה תתאים אך ורק לכנסים מקצועיים; והרי כל אחד ואחת מאתנו הוא יזם בדרך כזו או אחרת.

איננו מוכרחים להיות בעלי סטארטאפ חדשני, בשביל שנכונה בשם 'יזמים'. די בכך שנהיה בעלי ובעלות עסקים עצמאיים, כדי שנתמודד עם שורה של אתגרים בדרך אל היעד הנכסף.

גם בחיים הפרטיים אנו נדרשים ליזמות. אם זה למצוא פתרונות במקום העבודה, ואם זה למצוא את הפתרונות שיאפשרו לנו לנהל את התא המשפחתי ביעילות רבה יותר.

החיים המודרניים מציפים אותנו בקצב דינמי ומסחרר; והרצאות העוסקות בפן המנטלי לצד הפן הקר והמחושב, יכולות לשנות את חייהם של המאזינים והמאזינות ולהוות השראה.

ההרצאות מתאימות אם כן, לחוגי בית, לכנסים מקצועיים, ימי גיבוש עובדים ולמעשה – לכל אירוע.

הפן המנטלי

נהוג לומר כי עצמאיים מוכרחים לפתח עור של פיל. והמציאות מלמדת, כי גם עסק קטן ושאיננו מתיימר להיות חדשני, צריך גם הוא להידרש לאינספור אתגרים.

יזמות עסקית היא לא רק עניין של חדשנות, היא עניין של להיות מסוגלים לנוע קדימה, להניע את גלגלי השיניים ולגרום לכל העסק הזה לרקום עור וגידים.

זה לא תמיד פשוט; ומוטיבציה עצומה, מוכרחה להיות 'מתובלת' באמונה עצמית איתנה. כזו שיודעת להתגבר על מהמורות ומכשולים.

הפן המנטלי יכול להתבטא במגוון רחב של נושאים במסגרתה של הרצאת יזמות עסקית. NLP הוא למשל, דוגמה נהדרת לכלי פרקטי אשר מאפשר ליזמים להתגבר על חסמים.

הפן המנטלי יכול להתבטא גם ביכולת שלנו לחשוב בבהירות, ולו אם מדובר במצבי קיצון רווי מתח נפשי. מיינדפולנס ותרגילי הרפייה נשימתיים, מסייעים רבות לבעלי ובעלות עסקים.

הפן המחושב

וכמובן שלצד כל אלו, ישנו גם הפן המחושב יותר, כזה המסתכל על הדברים מתוך פריזמה של נתונים.

כיצד נשקול את צעדינו נכונה? וכיצד נפלס את הדרך אל עבר המטרה?

כיצד עורכים סקר שוק? כיצד מבינים את השוק התחרותי? ומיהו קהל היעד שלנו? אלו אתגרים מאפיינים את מרבית בעלי ובעלות העסקים? ואילו מונחים חשוב שנכיר ונשכיל להכיר?

לצד ההיבט המנטלי המכין אותנו אל הדרך, הרצאות יזמות עסקית מקנות את החשיבה הבסיסית והמהותית שכל בעל ובעלת עסק זקוקים לה.

התייעצו איתנו

בכל שאלה והתייעצות, אנו בסינרגיה הפקת אירועים נשמח להזמינכם להשאיר לנו פניה באתר או ליצור עמנו קשר טלפוני.

במהלך השיחה, נבקש לדלות פרטים על האירוע, ונתאים לכם את ההרצאות שיהפכו את האירוע לחוויה בלתי נשכחת.

החוויה הבאה מעבר לפינה!
התייעצו עמנו בכל שאלה:

התייעצו איתנו:

התייעצו איתנו

כתבו לנו