לפרטים חייגו: 072-3945116

סדנת יוגה צחוק

אנו בסינרגיה אירועים מתמחים בבניית אטרקציות שנוגעות בגוף ובנפש.

אין זה מקרי שאנו מציעים סדנאות יוגה צחוק, שכן צחוק מביא עמו בריאות, מביא עמו רוגע, נחת ושלווה.

נשמח להציע לכם סדנה חווייתית וחברתית, השופעת באווירה טובה. זה הזמן לנפץ מחסומים, להרשות לעצמנו לשחרר את הגוף, ולהיווכח בעוצמה האדירה הטמונה ולו בחיוך אחד קטן.

הסדנאות מתאימות לאירועים פרטיים, ימי גיבוש עובדים ועד לכנסים.

'לעבוד' על הגוף

אין מדובר בעוד זרם פילוסופי שאיננו מגובה במדע.

מחקרים רבים מראים כי צחוק, גם כאשר הוא יזום ואיננו נובע מאירוע ספונטני כזה או אחר, טומן בחובו עוצמה אדירה המשפיעה על הגוף פיזיולוגית ומנטלית.

די בחיוך, גם אם אנו נדע שאיננו שמחים, בכדי שגופנו יפריש הורמונים וחומרים כימיים הקשורים בקשר הדוק לשמחה, תחושת אופוריה, רוגע ושלווה.

במהלכה של סדנת יוגה צחוק, נלמד על יתרונותיו הבריאותיים העצומים של הצחוק, נכיר מחקרים מפתיעים וחשובים, ונקדיש את הזמן ללמידת מגוון טכניקות מדהימות אותן ניתן ליישם בבית ובכל שעת צורך.

מה צפוי במהלך הסדנה?

הסדנה מועברת על-ידי מדריכים ומדריכות מקצועיים ללימוד יוגה צחוק, ובמהלכה נחפשים ולומדים על התיאוריה העומדת מאחורי השיטה, והפרטיקה ליישומה.

נלמד כיצד ליישם יוגה צחוק בעצמנו, וכיצד ליהנות מתרגול משותף יחד עם חברים בצוותא.

צ'ופר קטן שכדאי מאוד להכיר הוא בכך שצחוק בריא גם שורף קלוריות. אז לאלו מכם שלא ששים לרוץ לחדר הכושר.. מצאנו תחליף ראוי 🙂

מדוע קוראים לזה יוגה צחוק?

לא אחת עולה השאלה המוצדקת – סדנת יוגה צחוק? מדוע לא סדנת צחוק ותו לא?

בסדנאות יוגה אנו מלמדים את המשתתפים והמשתתפות על האופן שבו אנו יכולים להתחבר אל הגוף, אל החיבור המשותף בין כולנו, אל היקום ואל שסובב אותנו.

הצחוק נכנס כאלמנט המחליף את תנועות היוגה. גם לצחוק הכוח לחבר וללכד בין אנשים, וגם לצחוק הכוח לחבר אותנו אל תוך הפנים, להעניק לנו רובד נוסף שחמק מבין אצבעותינו.

הסדנאות מתאימות למגוון עשיר של אירועים, החל מימי גיבוש עובדים ועד ואירועים קטנים אך מרגשים כגון ימי הולדת, מסיבת רווקות, לסדנאות לבתי ספר ואירועים משפחתיים.

מחפשים סדנת יוגה צחוק?

אנו בסינרגיה הפקת אירועים, שמחים להציע מגוון עשיר של סדנאות שמעשירות את הגוף ואת הנפש, ומעניקות למשתתפיהן ערך מוסף ופרקטיקה אותה ניתן ליישם גם בבית.

בכל שאלה והתייעצות בנושא סדנאות צחוק, אנו מזמינים אתכם ואתכן ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר לנו פניה באתר.

מה קראנו כאן:

החוויה הבאה מעבר לפינה!
התייעצו עמנו בכל שאלה:

התייעצו איתנו:

התייעצו איתנו

כתבו לנו