לפרטים חייגו: 072-3945116

סדנת הכנת בירה לעובדים

לפעמים כאשר מתחשק לנו להתגבש עם העובדים או לייצר זמן איכות עם חברים, כל מה שצריך הוא אווירה טובה, בירה קרירה וכל היתר כבר קורה מעצמו.

טבעי יהיה שלצד פאב, אנו גם נחפש אחר דבר מה שובר שגרה. משהו שהוא כמו ישיבה בבר השכונתי אבל ממש ליד. כמו זה! אבל לא בדיוק… ועל זה אנו בסינרגיה אירועים שמחים לתת שפע של פתרונות 🙂

המומחיות שלנו מזה למעלה מ-20 שנים היא להפיק סדנאות לעובדים ולקבוצות פרטיות, לצד ימי גיבוש בלתי נשכחים. חוויה שמשאירה אחריה טעם טוב, זיכרונות טובים, חוויה שמחזקת קשרים ושיוצרת קשרים וחברויות חדשים.

אז זה הזמן להפיק סדנה באווירת הפי אוור עם מגוון עשיר של בירות בוטיק בעבודת יד. ויתרה מזאת – חוויה שתלמד כל משתתף ומשתתפת כיצד ליצור בירות משלהם בבית וליהנות מטעמים שהם כולם פרי יצירתם.

סדנת הבירה מתאימה לכל אירוע! ימי גיבוש, מסיבת רווקים ורווקות, 'סתם' בילוי עם חברים ששובר שגרה ועד לאטרקציה שתהווה חלק מאירוע גדול כגון פסטיבל.

להכיר את עולם הבירה

כולנו יודעים ומכירים את המשקה הנפלא הזה, אך האם אנו מבינים את הבירה לעומקה? כיצד מכינים אותה? מה מבדיל בין בירה כהה לבהירה? מהם כל המונחים השונים שצצים להם פתאום כשאנחנו נכנסים לפאב?

זה הזמן להכיר את עולם הבירה כאשר תחילתה של הסדנה תסביר את המונחים החשובים, ותאפשר גם למי שמעולם לא הכיר או התייחס לבירה מימיו, להיות סוג של מומחה 🙂 כן כן, ולו בתוך מספר שעות.

בשלב הרקע, אנחנו גם נסביר כיצד מכינים את הבירה, מהם התהליכים וכן אילו כלים ביתיים ישנם בשוק ושניתן בזכותם להפוך את הבית למפעל בירה בוטיק.

ניגשים לעבודה! בואו נכין בירה

הרגע שכולם מחכים לו. זה כיף ומסקרן לשמוע את הדברים, אבל זה דבר אחר לגמרי כאשר עושים אותם באופן עצמאי לחלוטין.

אל דאגה – גם מי שמעולם לא הכין בירה, ירכוש ידע וניסיון. המטרה שלנו בסדנה היא לאפשר לכל העובדים והעובדות להבין את ההיגיון שמאחורי הדברים. להבין את התהליכים לא רק באופן רובוטי, אלא ממש מתוך הבנה – מתוך היותם אנשים שיודעים להכין בירה ובקיאים בעולם הזה.

בסדנה נלמד להכין מגוון בירות שונות, נשתמש בציוד המקצועי בו משתמשים להכנת בירה ביתית. מי שירצה לעשות זאת אחרי הסדנה – ידע בדיוק מה עושים ואיך. תלמדו איך מבקבקים בירה, והופכים את התוצרת שלנו למוצר מוגמר לכל דבר ועניין.

את הסדנה ניתן לערוך בחלוקה לקבוצות קטנות, או כל אחד ואחת בעמדה משלהם.

ההמלצה שלנו במידה ואתם מבקשים לחזק את הקשר שבין העובדים השונים, היא חלוקה לקבוצות קטנות, ואפשר גם לחשוב על מגוון תחרויות שוות ששוברות את הקרח ויוצרות אווירה נפלאה.

בילוי שהוא הרבה מעבר לעשייה

עצם העשייה בסדנת הכנת בירה לעובדים, מעניקה לנו חוויה מלכדת ושמחזקת קשרים חברתיים. 

יש מי שיקלטו את העניין בין רגע אחד, ויש מי שיזדקקו לעזרה ויוכלו להסתייע בחברים לסדנה וגם ליצור אווירת שטות טובה וקלילה.

זהו ממש פשע שאירוע שכולו סובב סביב בירה, לא יספק גם מענה חברתי. ולכן אנחנו רותמים את האירוע לישיבה עם כל החברים והחברות, או כל העובדים והעובדות, לוגמים בירות שונות, נחשפים לטעמים שונים, יחד עם שלל חטיפים שונים שעונים על המאנץ'.

הכול מוגש באווירה שעושה הרבה כבוד לאחד מן המשקאות הפופולריים ביותר בעולם.

אפשרויות מיתוג לעסקים

מתחשק לכם לרתום את הסדנה כדי להקרין יוקרה על בית העסק? מיתוג היה ותמיד יהיה פתרון נהדר.

אנו בסינרגיה הפקות אירועים שמחים להציע סדנת בירה לעובדים עם אפשרות למיתוג על פי בית העסק.

מיתוג הבקבוקים ועד למארזי מתנה עם בירות ומיתוג שימתינו לעובדים עם סיום הסדנה.

נשמח להציע לכם שירות מקצועי ושמבסס את הסדנה על התאמה אישית בלבד. צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו פניה באתר, ונציג סינרגיה אירועים ישוב אליכם בהקדם.

מה קראנו כאן:

החוויה הבאה מעבר לפינה!
התייעצו עמנו בכל שאלה:

התייעצו איתנו:

התייעצו איתנו

כתבו לנו