לפרטים חייגו: 072-3945116

סדנת דמיון מודרך

לעתים איננו תופשים כלל את מידת העוצמה שקיימת במחשבה.

​נסו לרגע לדמיין את הנופש האחרון שלכם, כיצד ראיתם נופים נהדרים, ונהניתם מתחושת חופש במלוא הדרה; וודאי שמחשבה שכזו יכולה להעלות חיוך, גם ברגעים של קושי ואתגר.

בסדנת דמיון מודרך, נלמד כיצד לרתום את היכולת הזאת לעוד מגוון רחב של צרכים הפוגשים כל אחד ואחת מאתנו באירועים שונים וציוני דרך משתנים.

נלמד תרגול דמיון מודרך להרפיה עמוקה, כיצד בכוחה של המחשבה לסייע לבריאתנו. ננפץ מחסומים ונזהה את המהמורות שהסיתו אותנו מלהגשים מטרות ויעדים.

מה נעשה במהלך הסדנה?

סדנת דמיון מודרך משלבת בין תיאוריה לפרטיקה; מסבירה וחושפת את הנוכחים והנוכחות אל כוחה של המחשבה, אל היכולת שלה להביא אותנו אל עבר מחוזות חדשים. ולצד זאת, מקנה ידע מעשי אותו כל מסיימי הסדנה יוכלו ליישם בביתם.

אחד מן האלמנטים הבולטים בהם הסדנה מתמקדת, הוא יכולתו של הדמיון לסייע בהפחתת מתחים, לחצים וחרדות. אנו חשופים לאינספור גורמי מתח בחיינו, החל מתקציב זמן שהולך ואוזל, דרך אתגרים בעבודה ועד לסביבה תחרותית המניעה אותנו אל 'מצב מלחמתי' בכל עת.

נוסף על כך, נלמד כיצד להתגבר על חסמים אישיים, כאלו שלעתים אף כלל לא ידענו על קיומם. אמונות מגבילות שניהלו אותנו, ושעתה הגיעה העת לחשוף אותן אל אור הזרקורים.

לצד זאת, אנו בסינרגיה הפקות מתמחים בבניית סדנאות בהתאמה אישית לצרכי לקוחותינו. פנו אלינו, ונגבש את סדנת הדמיון המודרך שתתאים אליכם.

למי סדנת דמיון מודרך יכולה להתאים?

סדנאות דמיון מודרך יכולות להתאים למנעד רחב של אירועים ולמגוון רחב של לקוחות משתנים.

החל מכנסים מקצועיים בהם תרצו להכניס ערך מוסף השובר מעט את הקו הכללי של המפגש, דרך מסיבת רווקות ועד לימי כיף וגיבוש עובדים.

כוחה של המחשבה, והיכולת שלה לשנות את חייו של האדם מן הקצה אל הקצה, מעניקים לסדנה את האפשרות לפנות למנעד רחב של קהלים, ולרתק את כל הנוכחים והנוכחות.

זהו כלי שלו רק נדע על קיומו, הרי שהוא יפתח בפנינו דרכים חדשות.

התייעצו איתנו

דמיון מודרך מרחיב את ארגז הכלים האישי שלנו, ומסייע להשחרר ממתחים, חרדות, פחדים וחסמים.

אנו מאמינים כי כל אדם ואדם ראוי שירגיש כי יש בו את הכוח לשלוט על חייו, גם כאשר לחצי הסביבה קיימים מכל עבר.

זהו גם הכוח המניע אותנו בסינרגיה הפקות. חברתנו מתמחה באטרקציות שנוגעות בגוף ובנפש, כאלו שבאו לשנות מעט את האדם שחווה אותן, להקנות לו ידע אותו יוכל לקחת עמו לכל אורך חייו.

סינרגיה קיימת למעלה מ-21 שנים, ושמחה להעניק את שירותיה ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד.

בכל שאלה והתייעצות, צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו פניה באתר ואנו נשוב אליכם בהקדם האפשרי.

החוויה הבאה מעבר לפינה!
התייעצו עמנו בכל שאלה:

התייעצו איתנו:

התייעצו איתנו

כתבו לנו