לפרטים חייגו: 072-3945116

דוכן הכנת נרות לאירועים

דוכן הכנת נרות היא דוכן יצירתי ואינטראקטיבי שבו המשתתפים יכולים להכין נרות משלהם. בסינרגיה אנחנו מתמחים בהפקה של מגוון פעילויות לאירועים, ועם דוכני נרות המשתתפים יקבלו חומרים וכלים שונים הדרושים לייצור נרות, כגון שעווה, שמני ריח, פתיליות, צבעים והפתעות נוספות. אם אתם מחפשים פעילות מיוחדת לאירוע פרטי או עסקי, דוכן מהסוג הזה יעשה את העבודה, ואצלנו תיהנו מפעילות מעשירה ומהנה עבור כל המשתתפים.

נכונים לעמוד במשימה!

דוכן הכנת נרות לאירועים: איך מתנהל האירוע?

דוכן הכנת נרות מאפשר להשתתף בפעילות מהנה, שכוללת את הפעולות הבאות:

• בחירת חומרי גלם: המשתתפים יכולים לבחור את סוג השעווה, השמנים הריחניים והצבעים שהם רוצים כדי ליצור ריחות וצבעים ייחודיים לנרות שלהם.

• ערבוב ניחוחות: המשתתפים יכולים להתנסות עם שמני ריח שונים, ולערבב ריחות כדי ליצור ניחוחות אישיים לנרות שלהם.

• יציקת שעווה: המשתתפים ממיסים את השעווה ויוצקים אותה לתוך המיכלים שבחרו, בצורות ומסוגים שונים.

• הוספת קישוטים: שלב זה מאפשר למשתתפים להיות יצירתיים על ידי הוספת אלמנטים דקורטיביים כמו פרחים יבשים, עשבי תיבול או נצנצים לנרות שלהם.

• הכנסת פתיליות: פתיליות הן חלק חיוני מנרות, והמשתתפים יכולים ללמוד כיצד למקם ולאבטח אותם כראוי במיכלים שלהם.

• התאמה אישית של תוויות: למשתתפים יש אפשרות לעצב ולהתאים אישית תוויות עבור הנרות שלהם, ולהוסיף נופך מיוחד ליצירותיהם.

לאילו אירועים מתאימה עמדת נרות?

מסיבה לעובדים

דוכן הכנת נרות מתאים לאירועים שונים, לרבות:

מסיבות וחגיגות: הדוכן מהווה תוספת נהדרת למסיבות יום הולדת, מסיבת רווקות, אירועי חברה, או כל מפגש חגיגי אחר. המשתתפים יכולים ליצור נרות התואמים את הנושא או את ערכת הצבעים של האירוע, ובכך אתם יכולים לתת טאץ' אישי לדוכנים האלו.

אירועים עסקיים: ניתן לשלב עמדות להכנת נרות בפעילויות גיבוש צוות, כנסים או ימי כיף של חברות, והדוכנים האלו מספקים מוצא יצירתי למשתתפים ומאפשרים להם להתגבש יחדיו.

• ירידים: עמדות להכנת נרות יכולות להיות אטרקציה פופולרית בירידים ובאירועים עירוניים, שבהם המשתתפים יכולים לייצר ולרכוש נרות מותאמים אישית משלהם.

עמדות להכנת נרות מבית סינרגיה: המומחים להפקת אירועים

דוכן הכנת נרות לאירועים מהווה דרך נפלאה ליצור פריטים שימושיים ומיוחדים. דוכנים מהסוג הזה מתאימים לשלל אירועים, והם מאפשרים למשתתפים להיות יצירתיים, ולקחת איתם מזכרת מעשה ידיהם הביתה. אם אתם רוצים לשדרג אירועים פרטיים, עסקיים או מוסדיים עם פעילות שוברת שגרה – עמדת הכנת נרות היא בדיוק עבורכם.

כדי שתיהנו מפעילות איכותית ומהנה, חשוב להשתמש במנחים שמתמחים בתחום, וכאן בסינרגיה מחכים לכם שלל מפעילים עבור מגוון פעילויות. עם עמדת הכנת נרות, המקצוענים שלנו ילמדו את המשתתפים שלכם כיצד להכין נרות איכותיים, עם הנחיה פעילה ומהנה במיוחד.

עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה בהפקת אירועים, סינרגיה שמחים לעמוד לשירותכם בכל עת. פנו אלינו עבור הזמנת דוכן להכנת נרות, או כל פעילות אחרות, ותיהנו משירות מותאם אישית ומפעילות שכל המשתתפים ייהנו ממנה.

התייעצו איתנו

בחיפושכם אחר אטרקציות לאירועים ולחברות, אנו בסינרגיה הפקות אירועים נשמח לעמוד לשירותכם.

ניתן ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר פניה באתר. נציג מטעם סינרגיה הפקות אירועים ישוב אליכם בהקדם האפשרי.

החוויה הבאה מעבר לפינה!
התייעצו עמנו בכל שאלה:

התייעצו איתנו:

התייעצו איתנו

כתבו לנו