לפרטים חייגו: 072-3945116

הזמנת ספא לאירועים

בין אם מדובר ביום עיון עסקי, חתונה, מסיבה פרטית או פסטיבל רחב ידיים, אנו בסינרגיה אירועים נשמח לעמוד לשירותכם עם מגוון שירותי ספא מפנקים שישרו על האירוע אווירת נופש מרגיעה ומפנקת במיוחד.

במסגרת האירוע, נקים אוהל טיפולים המלווה במיטות עיסוי מקצועיות, אבזור נלווה ליצירת האווירה המתאימה וכמובן ששמרנו את הדובדבן שבקצפת לסוף: צוות מעסים ומעסות מקצועיים שיוכלו לספק מענה עם מגוון סוגי עיסוי לבחירה.

אטרקציות לאירועים - מתחם עיסויים

מגוון סוגי עיסוי לבחירה

אז איך כל זה עובד? לאחר שמתחם הטיפולים שלנו יוקם ויעמוד כמו שצריך, נפצח בקבלת הקהל ונוכל לתת למגוון החוגגים והחוגגות את האפשרות להתנתק למספר דקות עם מגוון סוגי עיסוי לבחירה.

העיסויים כוללים טעימות מסוגי עיסויים שונים וטכניקות שונות, תוך שהמבלים יכולים לבחור בין שלל סוגי עיסוי מעיסוי שוודי, דרך תאילנדי ועד לעיסוי רקמות עמוק.

למעוניינים בשדרוגים דוגמת עיסוי אבנים חמות או בריכות הידרותרפיה, הרי שניתן לשוחח עמנו ולשדרג את חבילת הבסיס, אך נגלה לכם בסוד כמוס שגם חבילת הבסיס שלנו יודעת בדיוק לענות על המצופה 🙂

צוות מעסים ומעסות מקצועי

כלל צוותי המעסים והמעסות של סינרגיה הפקות אירועים הינם אנשי ונשות מקצוע מן השורה הראשונה, המחזיקים בכל התעודות וההכשרות הנדרשות.

עיסוי מקצועי מוכרח להיות כזה המבוסס על ידע והכשרה קודמים. עיסוי לא נכון המתבצע בעוצמה לא נכונה או בנקודות מוטעות, עלול במידה רבה להוות יותר נזק מתועלת.

אנו נשמח להעמיד לרשותכם את הצוותים המקצועיים שלנו ולהבטיח חוויה שאין שנייה לה.

שיקולים שיש לקחת בחשבון

  • העדפות המשתתפים: חשוב להכיר את הקהל. ובשיחה איתנו אנו נפעל יחד אתכם כדי להתאים את השירותים להעדפות ולצרכים של החוגגות והחוגגים שלכם. כך למשל, ייתכן ובקרב קהל מסוים תמצאו לנכון להתאים את העיסוי לפוט מסאז' מפנק, בעוד שעבור קהל אחר תמצאו לנכון להתאים עיסויים תאילנדים ולהשרות אווירה מסוימת על-פי קונספט האירוע והמשתתפים.
  • מקום ותשתיות: מקום האירוע חייב להכיל מספיק מקום ואת התשתיות הנכונות לאירוח של מאהל ספא. את הפרטים הללו אנו נבחן אתכם, ובכך נוכל לעזור לכם לבחור אם להקים מאהל טיפולים או היכן לערוך את החגיגה בהתאם לשיקולים לוגיסטיים מסוימים. (ונאמר שלרוב לרוב לרוב, אנחנו יודעים להסתדר בכל תנאי שטח).
  • אפשרויות האבזור: לשירותי ספא לאירועים מחיר התלוי במידת האבזור הנלווה. כך למשל, אוהל טיפולים המאובזר בקפידה יכול לעלות מעט יותר מאשר אוהל טיפולים בסיסי שגם הוא מהווה פינוק בפני עצמו.

מאפיינים את האירוע יחד אתכם

בסינרגיה הפקות אירועים צברנו ניסיון לאורך 20 שנות פעילותנו, וכיום אנו מציעים ללקוחותינו לא רק את השירות של ספא לאירועים, אלא גם את האפיון המקיף, וזאת כדי להבטיח שביעות רצון מירבית.

סוגי העיסויים

האם כדאי לבחור בעיסוי תאילנדי? או שמא בעיסוי שוודי? ומה באשר לעיסוי כפות רגליים?

מקבץ העיסויים לבחירה יכול לפתע להתגלות כאתגר קטנטן, ואנו נפצח את הנוסחה הנכונה יחד אתכם; ביחד נתכנן ונבטיח אירוע בלתי נשכח, ומפנק במיוחד.

אפשרות לפעילויות נלוות

מעבר לעיסויים, אנו יודעים להציע עוד שורה ארוכה של שירותים שכולם ככולם נועדו לגוף ולנפש.

בין היתר ניתן לערוך איתנו סדנאות יוגה ומדיטציה, מעגל מתופפים שיוצר אווירה שאין שנייה לה, סדנאות והפעלות הלקוחות מטכניקות הטיפול של הרפואה הסינית ועוד מגוון הפתעות.

כיצד מתחילים?

הכל מתחיל בשיחת אפיון ראשונית. נשמח להכיר אתכם, לשמוע על האירוע שלכם ומי יודע? אולי גם כאן אנו בסינרגיה אירועים נוכל לערוך עבורכם חגיגה בלתי נשכחת.

בכל שאלה והתייעצות בנושא ספא לאירועים, צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו פניה, ונשוב אליכם בהקדם.

החוויה הבאה מעבר לפינה!
התייעצו עמנו בכל שאלה:

התייעצו איתנו:

התייעצו איתנו

כתבו לנו