לפרטים חייגו: 072-3945116

הפקת פעילויות קיץ לעובדים

הקיץ הגיע ואיתו החיפושים אחר אטרקציה לעובדים שתשלב עם מזג האוויר החמים עד לוהט עד בלתי נסבל? אין בעיה, זהו אתגר שאנו בסינרגיה הפקות אירועים יודעים להיענות אליו 🙂

סינרגיה הפקות אירועים מתמחה ביצירת אירועים וחוויות גיבוש וכיף עוצרות נשימה למגוון אירועים ובמגוון תנאי שטח משתנים. אמרתם פעילויות קיץ לעובדים? אנו כאן כדי להציע לכם מגוון שירותים מקיפים החל מפעילויות תחרותיות מדליקות, דרך סדנאות והרצאות ועד למופעים שיבטיחו שכל אירוע יהיה ייחודי ומרתק. 

המומחיות שלנו היא ליצור אירועים שמעניקים המון ערך מוסף ונשמח לעמוד גם לשירותכם.

מגוון ענק של פעילויות קיץ לבחירה

פעילויות ספורט ואתגר (תלוי במזג האוויר)

מזג האויר הקיצי בישראל מצריך להיות עם האצבע על הדופק, ויש לנו מגוון רחב של פעילויות ספורט שונות שיכולות להתאים בחלקן למזג אוויר נוח ובחלקן גם במזגי אוויר קיצוניים יותר עם עומסי חום.

פיינטבול יכול להשתלב גם בימים חמים תוך שהוא מתבסס על פעילויות שטח עם תפאורה שלמה. ניתן גם לערוך פעילות דומה עם רובי לייזר טאג בהם ניתן להשתמש אפילו במרחב המשרדי.

ניווט שטח גם הוא יכול להשתלב נהדר כפעילות קיץ לעובדים תוך שהוא נערך בעיקר עם בוא הערב.

ואפשר גם לחשוב על פעילויות מקוריות אף יותר עם לימוד טאי צ'י לעובדים וכן סדנת יוגה שתאפשר לכל עובד ועובדת ליהנות מפעילות גופנית באוויר הפתוח וללא מאמץ רב מדי הכרוך בתנועה בלתי פוסקת.

חדרי בריחה לעובדים

חדרי בריחה מהווים פעילות מצוינת לעובדים, לצד העובדה שהם מספקים אתגר חשיבתי, מעודדים עבודת צוות ומביאים עמם תפאורה מדליקה, הם גם ממוזגים ומלאים בצל 🙂

במהלך הפעילות, קבוצות עובדים נדרשות לפתור חידות ולהתמודד עם מכשולים תחת לחץ זמן, דבר המחזק את התקשורת בין העובדים ומפתח מיומנויות חשיבה קריטית. חדרי בריחה גם יכולים להיות מותאמים לנושאים שונים ולצרכים ספציפיים של החברה, מה שיוסיף עניין והתלהבות בקרב העובדים והעובדות.

סדנאות יצירה ואומנות

סדנאות יצירה ואומנות הן דרך מעולה לחזק את קשרי העובדים תוך כדי פיתוח יכולות חדשות והעצמה אישית. 

בסדנאות אלו, יחד עם התפאורה המושלמת בבתי מלאכה ויצירה שמביאים עמם את האווירה הנכונה, המשתתפים לומדים לעבוד יחד על פרויקטים משותפים, כאשר כל אחד תורם מנקודת חוזקו האישית. 

הסדנאות יכולות לכלול מגוון רחב של אפשרויות לרבות הכנת בירה, סדנה ללימוד יוגה, או זומבה בסטודיו ממוזג ועד לשלל פעילויות פרטניות וייחודיות.

פעילויות שכאלו מספקות מקום ליצירתיות ולהתנסויות חדשות שייבנו אווירה חיובית בארגון.

הרצאות לעובדים

הפקת פעילויות קיץ לעובדים יכולות גם לבוא בדמות פתרון נהדר ופשוט כגון הרצאה באולם ממוזג ונעים.

הרצאות לעובדים במסגרת פעילויות קיץ יכולות להיות כלי עצמתי להעשרה מקצועית ואישית. הן מאפשרות למשתתפים לקבל ידע חדש ולהתמודד עם נושאים רלוונטיים לסביבת העבודה ולחיים בכלל. 

ההרצאות יכולות לכלול נושאים כמו ניהול זמן, ניהול לחץ, קידום תקשורת בין אישית, פיתוח מנהיגות, ועוד. הן מספקות גם פלטפורמה לדיון ולהחלפת רעיונות, תוך כדי בניית קהילה תומכת ומעורבת בארגון.

אפיון מלא לכל פעילות

בסינרגיה הפקות אירועים תיהנו מאפיון והתאמה אישית מלאים לפעילויות קיץ לעובדים, כך שכל אירוע מותאם בדיוק לצרכים, לתקציב ולרצונות הלקוח/ה.

נשמח לחלוק אתכם ת הידע והמומחיות שצברנו כדי לפתח יחד אתכם את הרעיונות היצירתיים והמעניינים שיבטיחו חוויה בלתי נשכחת לכל המשתתפים.

חשוב לציין כי בפעילויות קיץ אנו לעתים שומרים על גמישות לשינויים והתאמות במהלך תהליך התכנון והביצוע, זאת בהתאם למזג האוויר.

בכל שאלה והתייעצות נשמח לתת לכם שירות.

החוויה הבאה מעבר לפינה!
התייעצו עמנו בכל שאלה:

התייעצו איתנו:

התייעצו איתנו

כתבו לנו