לפרטים חייגו: 072-3945116

כל הסיבות לפנק את העובדים בספא

העובדים והעובדות של החברה תורמים לארגון כה רבות, ומשקיעים ימים כלילות במילוי משימותיהם ובעמידה ביעדים. באמצעות ספא מפנק, תוכלו להוקיר תודה ולהפגין יותר מכל את ההערכה הרבה שלכם כלפיהם.

רגע לפני שאתם מחפשים אחר מכוני ספא שונים, יש לנו הצעה מדליקה עבורכם כאן בסינרגיה אירועים 🙂

במקום שתשלחו את העובדים שלכם לספא, הפכו את המשרד שלכם למכון ספא לכמה שעות.

המומחיות שלנו בסינרגיה היא בעיסויים לאירועים, תוך שאנו יכולים להפוך כל מקום למכון ספא למספר שעות. אם זהו חוף ים עם מאהל גדול ומיטות עיסוי מקצועיות, ואם זהו המשרד שהרחבה המרכזית שלו הופכת לפתע לספא מאובזר ועם האווירה המדויקת.

נשמח לעמוד לשירותכם ולהציע לכם צוות של מעסים ומעסות מקצועיים, מגוון עיסויים לבחירה ופינוק שטומן בחובו שפע של יתרונות בריאותיים.

להפחתת המתח

מתח נפשי הוא אחת מן הבעיות הבריאותיות הנפוצות ביותר במקום העבודה, וגם סביבות עבודה שפועלות למען העובדים, הרי שהן עודן מביאות עמן ריבוי מטלות ולוח זמנים צפוף.

הדבר גורם בהתאמה לירידה בפרודוקטיביות, עלייה בתחלואה ולירידה במוטיבציה של העובדים. 

טיפולים בספא כמו עיסויים, מפנקים, יכולים להציע שורה של יתרונות משמעותיים להפגת המתחים המצטברים, ועם שורת הטיפולים שלנו נוכל לעזור לעובדים שלכם לחדש את מצבורי האנרגיה.

אם נדבר מעט במונחים רפואיים, הרי שעיסוי מקצועי יכול להוריד את רמות הקורטיזול הידוע כהורמון הלחץ, דבר המשפיע על חוסנה של מערכת החיסון וכן על יכולת הריכוז.

ספא לעובדים לשיפור הפרודוקטיביות

מחקרים מצביעים על כך שעובד רגוע הוא גם עובד יעיל הרבה יותר.

זהו אינטרס ישיר של כל בית עסק וחבר, וכאשר העובדים מרגישים טוב, הרי שרמת הריכוז שלהם, היצירתיות והפרודוקטיביות שלהם משתפרות בהתאמה. 

אז נכון, לא ניתן לבקר בספא כבדרך קבע, אך מפעם לפעם עם הבאתו של מכון הספא עד למשרד, הרי שהעובדים שלכם יוכלו לצאת להפסקה קצרה, ולשוב אל המשימות והאתגרים בגישה מפוקסת יותר ורעננה הרבה יותר.

עלייה במורל ומוטיבציית העובדים

ספא יכול להביא עמו שפע של תועלות ולסייע לעובדים להרגיש שרואים אותם, שמבינים לליבם ושמוקירים את המאמצים הרבים שהם משקיעים מדי יום ויום בעבודתם.

טיפולי ספא, כל שכן כאשר הספא מגיע עד למשרד, נתפשים על-ידי העובדים כיוקרתיים, דבר שמשליך באופן ישיר על תפישת העובדים את מקום עבודתם.

כך בעצם תוכלו להעלות את המורל ולשפר את שביעות הרצון של העובדים ממקום עבודתם, לשמר את ההון האנושי, ולשפר באופן ניכר את האווירה במקום העבודה.

מגוון אפשרויות לבחירתכם

הקמת ספא לעובדים במשרד

הבאת צוות מטפלים ומטפלות יחד עם אבזור, מיטות עיסוי ומגוון של אפשרויות עיסוי לבחירה.

אנו נהפוך את המשרד לחוויית ספא ייחודית, ונקנה לעובדים שבירת שגרה במיטבה.

הקמת מאהל טיפולים

מאהל טיפולים ניתן להקים במגוון תנאי שטח, החל מחוף הים ואז לאזורי טבע שונים המאפשרים זאת. במידה ואתם יכולים להקצות לכך את חצר המבנה המסחרי, הרי שגם אזור שכזה תוכלו להפוך למתחם ספא לעובדים ולו למספר שעות.

נשמח לעזור לכם לתכנן יום שכולו פינוק

פינוק לעובדים זו בדיוק המומחיות שלנו, ואנו בסינרגיה נשמח לעמוד לשירותכם.

בכל שאלה והתייעצות בנושא עיסוי אבנים חמות לעובדי החברה, צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו פניה, ונשוב אליכם בהקדם.

החוויה הבאה מעבר לפינה!
התייעצו עמנו בכל שאלה:

התייעצו איתנו:

התייעצו איתנו

כתבו לנו