לפרטים חייגו: 072-3945116

סדנאות בישול לעובדים

מחפשים את החוויה שתותיר בקרב העובדים והעובדות טעם של עוד? בדיוק לשם כך אנחנו פה 🙂 ובסינרגיה הפקות אירועים אנו שמחים להציע 21 שנות ניסיון בהפקת סדנאות בישול מותאמות אישית ובטעמים משובחים.

קולינריה וטעם טוב תמיד תחבר בין אנשים, תייצר אירוע משובב לב ונפש, וגם תקנה ערך מוסף נהדר לכל המוזמנות והמוזמנים.

קולינריה יכולה להתבסס על שפע של מטבחים, לחדש לנו עם טעמים שטרם היכרנו, שילובים מפתיעים ועד לתבלינים שאינם מהווים חלק מן השגרה היומיומית של הנוכחים בסדנה.

ניתן ללמוד על טכניקות בישול ואפייה, ולקבל ערך מוסף אותו אפשר ליישם גם במטבח הביתי.

אנו נשמח להציע לכם מגוון של אפשרויות לסדנאות בישול לעובדים שמביאות טעמים ייחודיים וגם מצ'פרות את המוזמנים עם שפע של מטעמים בטוב טעם וכיד המלך.

מה בתפריט?

הסוד בסדנת בישול לעובדים מוצלחת טמון בראש ובראשונה בהתאמה שלה לקהל היעד.

האם מדובר בקהל שישמח לקחת חלק בסדנת בשרים שמלאה בכל טוב? או שמא מדובר בקהל שיוכל להתאים יותר לסדנה עם מלאכת יד זעירה כגון זו של הכנת סושי?

ישנם כמובן מוטיבים חוזרים שהופכים כל סדנה לשמחה במיוחד כמו בירות ללא הגבלה או יין חופשי, אך סוג המנות אותן נכין הוא קריטי להצלחתו של יום הכיף.

בסינרגיה הפקות אירועים נאפיין זאת אתכם מיד בשיחה הראשונית. אינכם צריכים 'להתחייב' בשיחתכם איתנו אל קונספט בישול מסוים. אנחנו ממליצים לשוחח איתנו בראש פתוח, ודרך שאלות מנחות נמצא יחד אתכם את סדנת הבישול המנצחת.

ניתן להזמין סדנאות בישול בשרים, סדנאות בישול חלבי, ואפילו סדנאות לטבעונים וצמחוניים. ניתן למצוא סדנאות בישול ואפייה, סדנאות קונדיטוריה ועד לסדנאות להכנת בירות וקוקטיילים משובחים.

המאפיינים שייבנו לכם סדנת בישול מנצחת לעובדים

רמת הקושי

מדובר בצוות עובדים שישמח ללמוד כיצד מטפלים בבשרים כראוי? או שמא בצוות של עובדים שישמח לאכול את הבשרים כמה שיותר מוקדם? 🙂

ישנן סדנאות שממש מלמדות את אופי ההכנה שלב אחר שלב, וישנן סדנאות בהן אנו לומדים דבר או שניים, אך גם מזדרזים להגיע אל שלב האכילה.

אם אתם מייעדים את הסדנה כמוטיב המרכזי של יום הכיף, אנו ממליצים על סדנה שמלמדת (ואל תדאגו אתם גם תאכלו בה!). לעומת זאת, אם הסדנה היא חלק מיום כיף והעובדים מגיעים אליה תשושים ורעבים, הרי שכדאי לגשת במהרה ישר אל העניינים.

סוג האוכל

ייתכן שמדובר בקהל מעורב של נשים וגברים שימצא את סדנת הבשרים של סינרגיה לאטרקטיבית, וייתכן שמדובר בקהל נשי ואז אפשר לבחור גם בין סדנת סושי לבין סדנה חלבית שנחשבות לפופולריות במיוחד.

ייתכן וכבר אכלתם במסגרתו של יום הכיף, ועתה אתם מחפשים אחר סדנת בירה שתלמד אתכם דבר או שניים על הכנתה של בירת בוטיק אמיתית ובטעמים חזקים עם ארומה משובחת.

כל סדנה וסדנה מביאה עמה אופי פעילות אחר, כאשר הדבר תלוי כמובן בסוג האוכל המדובר.

אנו נשמח לאפיין זאת יחד אתכם, ולהבטיח לכם סדנה מנצחת.

אגב, סדנה להכנת פיצה לעובדים היא תמיד קלילה ונפלאה.

פעילות ותחרויות

מחפשים סדנה שבה כולם מבשלים ביחד ונהנים מן האווירה? או שמא מתחשק לכם להוסיף מעט פלפל ולייצר תחרותיות ורוח ספורט בריאה?

ישנן סדנאות שניתן לייעד גם לפעילויות המחלקות את העובדים לקבוצות. סדנאות בישול לעובדים שממש מזכירות כמו תכניות ריאליטי ובהן המתחרים מכינים שלל מאכלים שונים.

חוויה שנבנית מתחילתה ועד לסופה

סדנת בישול לעובדים, חוויה קולינרית מתחילתה ועד לקינוחים.

קבלת פנים הכוללת כיבוד קל ושתייה, ולאחריה חלוקת סינרים והיכרות עם כל הציוד וכל הרכיבים שילוו אותנו בשלבי ההכנה.

הסדנה מועברת על-ידי אנשי קולינריה ראשונית במעלה החל משפים במתמחים בתחום בישולם ועד לצוותי מדריכים ומדריכות שמלווים את העובדים הבשלנים ונכונים לענות על כל שאלה.

ישנן סדנאות שבהן נכין את הכול ולאחר מכן נתכנס אל השולחן לארוחה משותפת, וישנן סדנאות לבישול לעובדים ובהן אנחנו נאכל בכל שלב ושלב את המנות שנכין. זהו גם פרמטר לבחירה שחשוב שתכירו.

ליום שלם שכולו כיף וטעים

סדנאות הבישול לרוב לקוחות בין 3 ל-4 שעות.

הן יכולות להוות כאטרקציה מרכזית ולתפוס נתח מכובד מן היום.

את הסדנאות ניתן לסגור באמצע היום וכן בשעות הערב, ובכך לייצר אירוע שונה שיוצא מן השעות הפורמליות, ומאפשר לעובדים ולעובדות ליהנות יחדיו ביום שכולו כיף והנאה.

לפרטים נוספים וקבלת מידע, נשמח לעמוד לשירותכם. צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו לנו פניה באתר. נציג מסינרגיה הפקות אירועים ישוב אליכם בהקדם.

מה קראנו כאן:

החוויה הבאה מעבר לפינה!
התייעצו עמנו בכל שאלה:

התייעצו איתנו:

התייעצו איתנו

כתבו לנו