לפרטים חייגו: 072-3945116

כיצד לבחור סדנאות לימי כיף לעובדים?

כיצד לבחור סדנאות לימי כיף לעובדים?

מעסיקים ומעסיקות רבים נרתעים מעט מתכנון יום כיף לעובדים, לאור העובדה שמדובר בהפקה שלמה, סבוכה המשלבת בין מספר אטרקציות. בסדנה? לא כך הם פני הדברים 🙂

סדנאות מפשטות את הכול והופכות את יום הכיף לכזה שניתן לסגור באטרקציה אחת ויחידה.

בכללותן, הסדנאות משיגות את אותה המטרה שלשמה אנו עורכים ימי כיף וגיבוש לעובדים; אנו יוצאים חוויה משותפת ומלכדת, חוויה שנותרת בזיכרון של כולם, מאגדת ביניהם, מחזקת קשרים ושוברת את השגרה היומיומית של מקום העבודה.

בסינרגיה הפקות אירועים אנו שמחים להציע מגוון עשיר של סדנאות לימי כיף לעובדים, אך ראשית כל נבקש לעזור לכם במדריך הקצרצר הבא שיכווין כיצד בוחרים סדנה מנצחת ליום מנצח.

בחירת סדנה ב-4 צעדים

מטרת הסדנה היא לייצר יום גיבוש וכיף לכל דבר ועניין.

יתרה מזאת, ברור לנו כי אנו מכוונים למקום מסוים שיעניק חוויה מאוד מסוימת. השאלה הגדולה היא באיזו סדנה נבחר?

ישנן סדנאות המתייחסות לתחום הקולינריה שהוא רחב בפני עצמו כמו הכנת בשרים, הכנת מאפים, הכנת פיצות או הכנת בירה לשם הדוגמה.

ישנן סדנאות מלמדות יותר המספקות הצצה אל תוך עולמות כגון חדשנות, קריאת שפת גוף, טכנולוגיה, או אפילו סדנת הורים המספקת טיפים כיצד להתמודד עם אתגרים שונים העולים מצד הילדים.

וזה מוביל אותנו אל השאלה הראשונה:

מיהו קהל היעד שלכם?

הרבה לפני שאתם קובעים לעצמכם את המטרה של הסדנה, שאלו את עצמכם מיהו הקהל שיגיע אל הסדנה.

אנחנו מתנצלים מראש אם אנחנו נצמדים לסטריאוטפים ואנחנו יודעים שאנחנו מכלילים, אבל אם נניח מדובר בקהל גברי בעיקרו, אולי סדנה להכנת בירה תהיה זו שתענה על הציפיות. ואם מדובר בקהל נשי יותר, אז הרי שייתכן ודווקא סדנה להכנת מאפים או סדנת קוקטיילים תהיה זו שתדבר אל העובדות.

ניתן דוגמה שלוקחת את שני המינים בחשבון: סדנת הורים; אם אתם יודעים שהעובדים שלכם הם הורים לילדים, הרי שאפשר לקחת אותם לסדנה שתסייע להם להתמודד עם אתגרים התנהגותיים שונים. אין הורה שלא מתמודד עם אתגר מסוים.

מהי מטרת הסדנה?

ועכשיו נעמיק בשאלות הממוקדות יותר – האם אתם מחפשים סדנה שתקדם את התקשורת בין הצוותים? תשבור את הקרח? או אולי אתם מחפשים סדנה שפשוט תרענן מעט את העובדים ותשבור את השגרה?

ייתכן ואתם מחפשים אחר סדנה בעלת מטרות מסוימות כגון מטרות לימודיות או כישורים שאתם רוצים שיהיו קיימים במקום העבודה: סדנת מנהיגות, או סדנה שמפתחת מיומנויות מחקר מסוימות, סדנת מכירות וכן הלאה.

קחו בחשבון שסדנאות מלמדות לרוב לא נתפשות כיום כיף בקרב העובדים, ולכן ייתכן ואתם תפספסו את המטרה הזו. עם זאת, כאשר השיקול הזה נלקח בחשבון, הרי שהוא יאפשר לקחת לקבל החלטה מושכלת יותר. דעו גם כי ניתן 'להקליל' מעט את האווירה עם מתן מתנה לעובדים שתהפוך את הכל להרבה יותר אטקרטיבי ומזמין.

היכן הסדנה נערכת?

במידה ואתם מחפשים סדנאות לימי כיף לעובדים, הרי שההמלצה שלנו היא תמיד לקחת אותן אל מחוץ לסביבה המשרדית.

ישנן סדנאות פנים ארגוניות שניתן בהחלט ליהנות מהן ולשבור את השגרה, אך אין תחליף מרענן יותר לזה של סדנה הנערכת במקום חדש ולא מוכר.

אם אתם מתגוררים בעיר הגדולה, הרי שייתכן מאוד ותמצאו גם סדנה ממש מעבר לפינה. לרוב הן שוכנות באזורי התעשייה. התעלמו ממה שאתם רואים מבחוץ, כי בפנים יש תפאורה שלמה.

מיקום הסדנה הוא פקטור חשוב שיסייע לכם לבחור במקום הנכון. למשל סדנה הנערכת באזור כפרי אל מול כזאת שאין המיקום משנה לכם.

ולסיום - מה משך הסדנה?

האם אתם מחפשים אחר סדנה ליום כיף לעובדים שתימשך לאורך כל היום? או שמא אתם מעוניינים בסדנה שתאפשר לכם ליהנות מיום כיף שלם?

ישנן גם סדנאות הנערכות מחוץ לשעות הפורמליות, כמו סדנאות בישול רבות הנערכות בעיקר בשעות הערב.

ייתכן מאוד ותרצו להביא את העובדים בשעות לא פורמליות שכן הן יוצרות אווירה שונה וייחודית הרבה יותר.

הפקת סדנאות ליום כיף עם סינרגיה אירועים

ברוכים הבאים לסינרגיה הפקות אירועים,

חברתנו מתמחה בהפקות ימי כיף, פסטיבלים, אירועי הפנינג ואטרקציות פרטניות לקהל הפרטי והעסקי.

בחיפושכם אחר יום כיף לעובדים, אנו נשמח להפיק עבורכם חוויה בלתי נשכחת.

הקו שמנחה אותנו הוא ביצירת חוויה וזיכרון מגבש. הרבה מעבר לחומריות שבדבר. ברגע שאנו נוגעים ברגש של המשתתפים והמשתתפות, הרי שכל המטרות מושגות.

התייעצו איתנו

בכל שאלה והתייעצות בנושא סדנאות ליום כיף לעובדים, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאי פניה באתר.

נציג מסינרגיה הפקות אירועים ישוב אליכם בהקדם.

החוויה הבאה מעבר לפינה!
התייעצו עמנו בכל שאלה:

התייעצו איתנו:

התייעצו איתנו

כתבו לנו