לפרטים חייגו: 072-3945116

סדנת איפור קבוצתית

מחפשים או מחפשות אחר חוויה ייחודית ומהנה לנשות הארגון? או אולי את מארגנת את מסיבת הרווקות לחברה הכי טובה ומחפשת במרץ אחר אטרקציה שתשאיר זיכרון מתוק?

בסינרגיה אירועים אנו שמחים להציע אטרקציות שמעניקות ערך וידע, ונוגעות בגוף ובנשמה.

בחיפושך אחר סדנה שמותירה חותם, נשמח להציע סדנת איפור לקבוצה, במהלכה תלמדו מגוון טכניקות איפור מקצועיות לשימוש אישי ליום-יום ולאירועים ייחודיים.

דרך ייחודית ליצור חוויה מגבשת

סדנאות איפור קבוצתיות הן דרך ייחודית ונהדרת לייצר חוויה מגבשת.

אז נכון שלא כולן מעוניינות לדעת לאפר באופן מקצועי, אך תמיד טוב להוסיף לסל הכישורים, עוד מספר טכניקות שיקצרו אינספור שבחים באירוע הקרב ובא, או סתם ביום-יום.

על דרך של לימוד מהנה וחווייתי, יחד עם מאפר או מאפרת מקצועיים, תרכשו כישורים חדשים לשלל סוגי איפור המתאימים לאירועים משתנים.

תלמדו להכיר את המוצרים השונים בשוק האיפור והקוסמטיקה, כיצד להתאים את סוג האיפור והטכניקה למבנה הפנים ולעור, ושיטות שונות למריחת האיפור ולהדגשת הקווים באופן מחמיא ומיוחד.

למי הסדנה מתאימה?

הסדנה פונה לאירועים לנשים מכל הסוגים, החל מאירועים עסקיים ועד לאירועים פרטיים.

סדנת איפור קבוצתית נהנית מפופולריות גבוהה במסיבת רווקות, ומאפשרת ללכד בין חברות שונות שאינן מכירות זו את זו. זוהי דרך נפלאה להפוך את האווירה לקלילה יותר ומזמינה.

נוסף על כך, ניתן להזמין את הסדנה לימי כיף וגיבוש עובדים, במחלקות בהן יש רוב נשי, או כאשר מעוניינים לערוך יום שכולו מוקדש לנשות הארגון.

מה צפוי לנו בסדנה?

סדנת איפור לקבוצה משלבת בין הסברים מקדימים על טכניקות איפור ועל מוצרי איפור, לבין הדגמה ותרגולים קבוצתיים.

לאורכה של הסדנה, ילמדו המשתתפות להכיר את המוצרים השונים הקיימים, ויעברו בין טכניקות שונות הנוגעות לאירועים יומיומיים ואירועים ייחודיים כגון אירוע בשעות הערב ולבין אירוע צהרים.

הסדנה פונה לכולן, ומתחילה מן השלבים הבסיסיים ביותר לאיפור, ועד לטכניקות מתקדמות עבור המראה המחמיא שיקצור אינספור שבחים.

הסדנאות מועברות על-ידי מיטב המאפרים והמאפרות, וכן אנשי ונשות מקצוע המנוסים בהדרכה ובהעברת החומר הנלמד באופן פרקטי ויעיל.

מחפשים סדנת איפור קבוצתית?

אנו בסינרגיה הפקת אירועים, שמחים להציע מגוון סדנאות חוויתיות ונהדרות המקנות ערך מוסף, ידע וזיכרון מתוק.

בכל שאלה והתייעצות בנושא סדנת איפור לקבוצה, אנו מזמינים אתכן ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר פניה באתר. אנו נשוב אליכם בהקדם האפשרי.

החוויה הבאה מעבר לפינה!
התייעצו עמנו בכל שאלה:

התייעצו איתנו:

התייעצו איתנו

כתבו לנו