לפרטים חייגו: 072-3945116

סדנת מיינדפולנס לעובדים

במציאות של ימינו נדמה כאילו רוגע ונחת הם מעין מותרות בלתי מושגת; דבר מה שאפשר לחלום עליו, אך הוא לא בנמצא. ולמה? האם באמת אנחנו מוכרחים להישאר דרוכים כל העת?

דבר ידוע הוא כי לכל מקום עבודה ישנם את היעדים שלו, ואת מוקדי המתח שלו. המציאות של המאה ה-21 רק שכללה זאת ויצרה לנו שגרה יומיומית רוויה במשימות, מטלות ומחשבות שאינן פוסקות מלהתרוצץ בראשנו בכל רגע נתון.

כיצד עוצרים זאת? לא די בכך שנגיד לעצמנו 'די', וחשוב לדעת כיצד לרתום כלים שונים שיסייעו לנו לרדת לרגע מן הקרוסלה ולהתרכז בכאן ועכשיו.

בסינרגיה הפקות אירועים אנו שמחים להציע סדנת מיינדפולנס לעובדים אותה ניתן לקיים בלוקיישנים שונים ברחבי הארץ ואף להזמין את הסדנה ישירות למשרד.

סדנת מיינדפולנס לעובדים

הבנת המיינדפולנס

במסגרת הסדנה, נכיר קודם כל את משמעותה של מדיטציית המיידנפולנס.

מדיטציה זו עוסקת בטיפוח מודעות וקשב לסביבה, וקבלה של הרגע הנוכחי ללא שיפוט.

מבלי שאנו שמים לב לכך, אנו שקועים במחשבות בכל רגע נתון. מה היה ומה יהיה, כמעט אף פעם איננו שמים לב להווה, למציאות המתהווה לנגד עינינו.

התרגול של המיידנפולנס אמנם נסמך על מסורות עתיקות יומין הלקוחות מן הבודהיזם, אך היא למעשה הפרקטיקה שהופשטה מן הערכים הרוחניים.

המיינדפולנס מגובה בשפע של מחקרים מדעיים המדגישים את השפעותיה החיוביות על הגוף והנפש, תוך שהיא מפחיתה את רמות הסטרס, מסייעת נגד דיכאון וחרדה, משפרת את הריכוז ומקדמת את בריאותנו.

תרגול כיתתי חווייתי ומהנה

במסגרת סדנת מיינדפולנס לעובדים ילמדו המשתתפים והמשתתפות כיצד לבצע את המדיטציה בבסיסה, כאשר התרגול הבסיסי ביותר הוא ריכוז בנשימה.

נרגיש יחדיו כיצד בית החזה עולה בעת ששואפים אוויר וכיצד הוא יורד בעת שנושפים אוויר. נלמד למצוא מגוון עוגנים פיזיים שונים שיחברו אותנו אל ההווה, ויאפשרו לנו לתרגל את המדיטציה.

בנוסף לכך נכיר כיצד להתמודד עם חסמים במדיטציה ועם תחושת חוסר הצלחה בביצועה של המדיטציה. כאן עלינו לקבל זאת, להיות אמפתיים כלפי עצמנו ולשוב ולהסית את הריכוז בחזרה אל המדיטציה.

השפעת סדנת המיינדפולנס על סביבת העבודה

ברבות מסביבות העבודה השונות, הלחץ והמתח ממקומות עבודה מודרניים, מאיצים את שחיקת העובדים, פוגמים בקשרים שבין המחלקות השונות ואף גובים את מחירם הבריאותי מן העובדים והעובדות.

ההשלכות מטבעם של הדברים, באות לידי ביטוי הן בקושי שבשימור העובדים והן בפרודוקטיביות אשר הולכת ופוחתת עם הזמן.

סדנת מיינדפולנס במקום העבודה מאפשרת להכיר לעובדים דרכים לניהול המתחים, לשיפור המיקוד והריכוז ולקידום אורח חיים בריא יותר ומכיל יותר.

בנוסף, די בכך שהסדנה תתקיים, על מנת שהיא תאותת לעובדים כי המעסיקים והמעסיקות רואים אותם, רואים את הלחצים שאליהם הם נתונים ומשקיעים בהם.

אנו מבטיחים לכם סדנה חווייתית, משעשעת ומלאה בערך מוסף. 

כמו-כן, ניתן למצוא אצלנו עוד מגוון סדנאות רוחניות לעובדים שישברו את השגרה, ובו-זמנית ילמדו ויכירו לעובדים והעובדות טכניקות נוספות ומעשירות לקידום אורח חיים בריא ורגוע יותר.

התייעצו איתנו

בכל שאלה והתייעצות בנושא סדנת מיינדפולנס במקום העבודה, אנו בסינרגיה נשמח לעמוד לשירותכם.

צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו פניה, ונשוב אליכם בהקדם.

החוויה הבאה מעבר לפינה!
התייעצו עמנו בכל שאלה:

התייעצו איתנו:

התייעצו איתנו

כתבו לנו