לפרטים חייגו: 072-3945116

סדנת שוקולד לעובדים

לצד המטרות העסקיות הנשקפות לעיניהם של כל בעל ובעלת עסק וכל מנהל ומנהלת, הרי שהדרך חשובה לא פחות מן התוצאה, ואפילו יותר.

העובדים והעובדות שבארגון הם אלו אשר מצעידים אותנו אל עבר היעדים, הם אלו שנותנים מעצמם והרבה מעבר וזאת כדי להגיע להצלחות והישגים.

היבט זה איננו חומק מעיניהם של המעסיקים והמעסיקות, כאשר אחת מן הדרכים לשמר את העובדים ולהבטיח מוטיבציה היא באמצעות ימי גיבוש, ימי כיף וסדנאות המביאות עמן פעילויות מלמדות וחווייתיות.

בסינרגיה הפקת אירועים אנו שמחים להציע לכם חוויה שמשאירה טעם מתוק, טעם של עוד 🙂 סדנת שוקולד לגיבוש עובדים עם מיטב השוקוליטיירים והקונדיטורים.

בואו נצלול אל תוך עולם שכולו מתוק.

דרך נפלאה ומתוקה להתגבש

סדנת שוקולד עם עובדי החברה יכולה לספק את אחת מן ההנאות היותר מתגמלות שישנן – גם ליהנות מן התהליך, וגם להתענג על כל ביס וביס מן התוצאה.

לא מוכרחים להיות מומחים גדולים בשוקולד; במהלך הסדנה תרכשו ידע בסיסי חשוב שגם מי שאיננו בקיא בבישולים ואפייה, יפגין סקרנות ועניין.

לסדנאות אלו כוח עצום ביכולת לגבש בין העובדים, לדרבן חברויות חדשות ולהעניק לכל העובדים ועד למנהלים הבכירים את היכולת להכיר אלו את אלו, ולהסיר חסמים ומגננות.

מהלך הסדנה

בסינרגיה הפקות אירועים אנו מתאימים את סוג הסדנה ומהלכיה אל הצרכים והרצונות של לקוחותינו.

יש לכם ערכים מסוימים אותם הייתם רוצים להנחיל לעובדים? או שמא אתם מזמינים סדנת שוקולד לגיבוש עובדים לרגל בואו של אירוע מסוים כגון יום האישה או חגים ומועדים.

סדנאות שוקולד מעניקות לעובדים פעילות מיוחדת במינה, ולצד תכנים שיכולים להידמות בין סדנה לסדנה, הרי שהיא מביאה עמה גמישות נהדרת התואמת בדיוק את צרכי בית העסק או החברה.

במהלך סדנת השוקולד תיחשפו למגוון עשיר ורחב של תכנים כגון:

  • פיסול עם בצק שוקולד
  • פיסול עם שוקולד מומס ויצירת תצורות מורכבות
  • כיצד מבשלים שוקולד ומהו טמפרור?
  • תוספות מעניינות
  • אפיית מאפים שונים
  • שימוש בפרלינים
  • ועוד

היתרון שבסדנאות שוקולד לעובדים

ראשית כל, זוהי חוויה שכולם ככולם ייהנו ממנה. היא מביאה עמה שפע של אפשרויות לדברי מתיקה שונים ומשובחים ובו בזמן מאפשרת לכל אחד ואחת למצוא את המטעמים האהובים עליהם במיוחד.

את הסדנה ניתן לרתום לצורך מגוון רחב של שימושים שונים; האם אתם מעוניינים לחלק את העובדים והעובדות לקבוצות ולהבין את הדינמיקה שבמקום העבודה? להנחיל רוח ספורטיבית? או אולי לאתר את העובדים שעומדים בראש ושמפגינים יכולות ניהוליות?

לעתים, כל מה שבעל ובעלת עסק חפצים בו הוא בלהשרות על העובדים רוח קלילה ולהעביר את המסר כי הם רואים את העובדים ומעריכים את פועלם.

בכל צורך, אנו כאן כדי לאפיין עבורכם סדנת שוקולד לעובדים בלתי נשכחת.

החוויה הבאה מעבר לפינה!
התייעצו עמנו בכל שאלה:

התייעצו איתנו:

התייעצו איתנו

כתבו לנו