לפרטים חייגו: 072-3945116

סדנת שלווה ורוגע זו זכותי מלידה

מתי בפעם האחרונה הרגשתם שהמחשבות שלכן נתונות למה שמתרחש ממש כאן ועכשיו? שאינכם חושבים מה היה בעבר, שאינכם מסתכלים אל עבר העתיד ומנבאים נבואות זעם באשר לתרחישים כאלו ואחרים.

אתם לא לבד, ורבים מאתנו אם לא כולנו לוקים ברצון של תודעתנו לנדוד לה למחוזות רחוקים. אנו אף פעם לא מתרכזים בציוץ הציפורים, באוויר הנעים המלטף את הפנים, ברגע שמתרחש זה עתה.

בסדנת שלווה ורוגע זו זכותי מלידה של חני לאור, תלמדו כיצד להשיב לעצמכם את הרוגע והשלווה באמצעות מגוון רחב של שיטות מדיטטיביות.

סדנת שלווה ורוגע זו זכותי מלידה

אודות חני לאור

חני לאור היא מורה בכירה ליוגה מזה 25 שנים, מדריכת פילאטיס מזה 7 שנים, ומעבירה סדנאות שונות אותן תוכלו לפגוש גם באתרנו כאן בסינרגיה, העוסקות במנח גוף נכון, טכניקות נשימה להתמודדות עם מגוון מצבי חיים וסדנאות מיינדפולנס ומדיטציה מעשית.

חני מביאה עמה ידע רב, יכולת הנחייה בחסד עליון, והמון נועם ונחת; דבר אשר סוחף את המשתתפים והמשתתפות אל עבר לימודים מעשיים ומלאים בחומרים אותם ניתן ליישם כבר לאחר הסדנה.

מה נלמד בסדנה?

במסגרת הסדנה נחשף לשיטות מדיטציה מעשיות שונות שמטרתן ליצור וליצוק בנו את היסודות הנדרשים לשלווה פנימית ונחת רוח.

הסדנה כוללת את לימוד שיטת המדיטציה הנפוצה ביותר בעולם המערבי – המיינדפולנס המתרכזת ב'כאן ועכשיו' ושמשתמשת באלמנטים שונים כעוגנים המחברים אותנו אל ההווה. 

החל משיטות נשימה במדיטציה, דרך 'סריקת' הגוף באמצעות המחשבה ועד להאזנה לצלילים והרחשים שסביבנו; במסגרת סדנה זו תלמדו לשלב את המדיטציות המעשיות והמיינדפולנס בחיי היום-יום, ואפילו תוך כדי תנועה.

התייעצו איתנו

צוות סינרגיה הפקות אירועים מזמין אתכם ליצור עמנו קשר, ולקבל פרטים מלאים על סדנה זו וכן על סדנאות נוספות אשר יכולות להפוך לחלק בלתי נפרד מן האירוע.

הסדנאות והאטרקציות באתרנו מתאימות לאירועים פרטיים, לימי גיבוש עובדים ועד לאירועים ציבוריים רחבי ידיים.

בכל שאלה והתייעצות נשמח לעמוד לשירותכם.

החוויה הבאה מעבר לפינה!
התייעצו עמנו בכל שאלה:

התייעצו איתנו:

התייעצו איתנו

כתבו לנו