לפרטים חייגו: 072-3945116

סטנד אפ לערב חברה

אין דבר מגבש יותר מצחוק בריא, ואם אנחנו כבר צוחקים, אז למה שלא נעשה זאת על נושאים משותפים?

בסינרגיה הפקות אירועים אנחנו שמחים להציע את הפעילות המצחיקה, הקורעת והמהנה ביותר, כזאת שלא מצריכה מכם לקום מן הכיסא, אך בהחלט תפעיל את שרירי הבטן בכל פעם שבה תתפקעו מצחוק.

מופע קומי משובח ואיכותי המועבר על-ידי סטנדאפיסט מקצועי

המופע יורכב בהתאמה אישית מלאה תוך שהוא יכלול בדיחות פנימיות, יתייחס למוטיבים מרכזיים בחברה או בבית העסק, ויאפשר לכל העובדים והעובדות ליהנות מצחוק בריא, הומור עצמי ושבירת דיסטנס בין הבכירים לזוטרים.

המופע כולל מונולוגים נפלאים ושנונים ולצידם שילובו של הקהל במופע.

נכונים לעמוד במשימה!

אם חשבתם שסטנד אפ באופן כללי זוהי משימה לא פשוטה, חכו שתבינו עד כמה נדרשת שנינות ובקיאות מצד הסטנדאפיסט כאשר הוא מכוון את התוכן שלו באופן ממוקד לאירוע חברה.

מדובר במשימה ובה יש להחזיק עשרות עד מאות אנשים בקהל, להבטיח הומור שנבנה מחיוך לחיוך, ממקטע למקטע, והכל תוך שהוא מתייחס אל האירועים הפנים-ארגוניים שבחברה.

לכן, עם החלטתכם לקחת סטנדאפיסט לאירוע, הרי שאנו ניצור קשר עם מנהלי משאבי האנוש, אנשי ה-HR ומנהלי ומנהלות הצוותים כדי שאתם תכניסו אותנו הישר אל תוך העניינים.

תכניסו אותנו אל הנעליים של העובדים הזוטרים, תציגו לנו את המאפיינים הבולטים של המנהלות והמנהלים.

זה הזמן למצוא את השילוב שבין חיי החברה שיכולים להיות סטנדרטיים ושגרתיים לבין הומור עצמי טוב שיודע לשים את הדגש בפרטים הקטנים.

מתאים לכל ערב חברה ובכל סדר גודל

מסיבה לעובדים

עורכים מסיבה לעובדים לרגל בואו של חג או סוף שנה? 

זה הזמן להוסיף אל האירוע אטרקציה חדשה ונפלאה. סטנדאפיסט לערב חברה שיקרע את הרחבה, ישרה על כולם רוח חגיגית וקלילה, ויאפשר לכם לייצר 'פיק' במסיבת העובדים שעוד ידברו עליו רבות.

אירוע פרטי מצומצם לעובדים

עורכים אירוע גיבוש לצוות מסוים? אתם חברה משפחתית ובעלת מספר עובדים מצומצם? היופי שטמון בסטדנאפ לאירועים הוא בכך שהוא יכול להשתלב נהדר בכל תנאי שטח ועבור כל מספר של מוזמנים.

אנו מאמינים שלכל אחד ואחת מגיע לצחוק, וגם אם אתם חברה קטנה, הרי שהדבר רק יאפשר לנו למצוא הרבה יותר בדיחות פנימיות ומכנה משותף שיבנה מופע בלתי נשכח.

כנסים מקצועיים

עורכים כנס מקצועי ובו יתארחו קולגות וספקים? או אפילו משקיעים פוטנציאליים?

זה הזמן להשרות מעט רוח שטות על הנוכחים והנוכחות, ועם סטנדאפיסט לערב חברה ולכנסים, תוכלו להפוך את כל המאורע לחגיגי הרבה יותר.

אפיון קהל היעד

בבחירתכם בסטנדאפיסטים לערב חברה אנו בסינרגיה הפקות אירועים נבקש קודם כל להבין אתכם, להיכנס אל תוך הנעליים שלכם.

לאחר שנאפיין את קהל היעד, נוכל גם להתאים לכם את הסטנדאפיסטים המוכשרים שלנו. 

אנו פעילים בתחום מזה 21 שנים, ושמחים להיעזר בניסיוננו כדי לאפיין ולדייק, עד ליצירתו של מופע קורע מצחוק, שמותיר חיוך מאוזן לאוזן בקרב כל הנוכחות והנוכחים.

התייעצו איתנו

בחיפושכם אחר אטרקציות לאירועים ולחברות, אנו בסינרגיה הפקות אירועים נשמח לעמוד לשירותכם.

ניתן ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר פניה באתר. נציג מטעם סינרגיה הפקות אירועים ישוב אליכם בהקדם האפשרי.

החוויה הבאה מעבר לפינה!
התייעצו עמנו בכל שאלה:

התייעצו איתנו:

התייעצו איתנו

כתבו לנו