לפרטים חייגו: 072-3945116

עיסוי במקום העבודה

אין זה סוד שסביבות העבודה של ימינו מביאה עמה מתחים רבים. לצד זאת, גם המודעות של חברות ומעסיקים לעניין נמצאת בעלייה מתמקדת ורווחת העובד כמו גם רווחתו הנפשית, נלקחים בהחלט בחשבון ובחלק ניכר מן המקרים נמצאים במוקד.

מחקרים מראים כי מעסיקים ומעסיקות המשיתים תרבות עבודה חיובית המכילה את העובדים ופועלת למענם, יוצרת סביבת עבודה פרודוקטיבית יותר, ומחזקת בו-זמנית את הקשר שבין העובדים לבין מקום עבודתם.

ואיפה אנחנו נכנסים לתמונה?

ובכן! בסינרגיה הפקות אירועים המומחיות ה-מרכזית שלנו היא בעיסויים לאירועים ולימי גיבוש לעובדים.

כאן נשמח להציע לכם להפתיע את העובדים עם עיסוי המגיע עד למשרד, ושיאפשר להקל על המתחים, להפחית את הכאבים ולקדם הרפייה כללית.

עיסוי במקום העבודה

מגוון אפשרויות עיסוי

בסינרגיה צוותים של מעסים ומעסות מקצועיים המיומנים במגוון רחב של סוגי עיסויים שונים.

העיסוי הפופולרי ביותר הוא כמובן העיסוי השוודי הנחשב לנפוץ והפופולרי ביותר בעולם ובמכוני הספא. לאחריו ישנו העיסוי התאילנדי וכן עיסויים נוספים לרבות עיסוי רקמות עמוק.

את פעילות העיסוי עד למשרד תוכלו להזמין במתכונת של טעימות בהן העובדים ייהנו ממגוון סוגי עיסויים שונים, או לחילופין ניתן לבחור בעיסוי אחד מסוים.

השריית אווירה של הרפייה

בעת שאנחנו מפיקים מתחמי עיסויים לאירועים הרי שאנו מקימים ממש מאהל שכזה עם אווירה מזמינה וצחורה, של נופש אמיתי ושלווה.

במקרה המדובר כאן הרי שברור לכולנו כי לא ניתן להקים מאהל באמצע המשרד, אך בהחלט ניתן להביא שלל אביזרים משלימים שיוצרים את האווירה המדויקת (ושוברים לגמרי את השגרה של המשרד).

לצד מיטות הטיפול שהן בגדר חובה למען שירות עיסוי איכותי ומקצועי, אנו יכולים להביא עמנו אבזור משלים לרבות עצי במבוק שילוו את ה'מתחם' שנקים אצלכם, יחד עם מוזיקה נעימה, מבשמי אוויר ושלל הפתעות ואביזרים נוספים.

ותוכלו גם למצוא עוד שלל סדנאות משלימות

לצד עיסוי במקום העבודה, אנו בסינרגיה מציעים מגוון פעילויות לגוף ולנפש המועברות על-ידי מדריכים ומדריכות מקצועיים.

בין היתר נשמח לעניין אתכם בסדנאות יוגה לעובדים ובהן לומדים את מנחי הגוף הבסיסיים של היוגה, וכן סדנאות המלמדות כיצד לתרגל מדיטציה.

למעוניינים ניתן גם למצוא מגוון רחב של הרצאות בנושאים מרתקים לרבות הרצאות על הרפואה הסינית העתיקה וכן הרצאות NLP המאפשרות לפתח את העובדים ולעבור אל מעל החסמים הפנימיים המצויים בכולנו.

התייעצו איתנו

בכל שאלה והתייעצות בנושא עיסויים במקום העבודה, אנו בסינרגיה נשמח לעמוד לשירותכם.

צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו פניה, ונשוב אליכם בהקדם.

החוויה הבאה מעבר לפינה!
התייעצו עמנו בכל שאלה:

התייעצו איתנו:

התייעצו איתנו

כתבו לנו