לפרטים חייגו: 072-3945116

פוט מסאז' לאירועים

מיטות טיפול לאירועים

סינרגיה הפקות אירועים מתמחה באטרקציות לגוף ולנפש. אנו שמחים להציע לכם את הפינוק האולטימטיבי לכל אירוע ואירוע, עם עיסוי רגליים מפנק הנערך במיטות טיפול מקצועיות ובעמדות שמכניסות את המוזמנים והמוזמנות הישר אל תוך האווירה.

את עיסוי הרגליים לאירועים ניתן להזמין לכל מאורע קטן וגדול כאחד. החל מעיסוי למסיבת רווקות, דרך עמדות עיסוי לעובדות ולעובדים כחלק מיום גיבוש ועד למתחמי בריאות בפסטיבלים רחבי ידיים.

העמדות מתופעלות על-ידי מעסים ומעסות מקצועיים המחזיקים בכל ההסמכות וההכשרות הנדרשות, וזאת כדי להבטיח לא רק עיסוי נעים, כי אם פרקטיקה טיפולית מועילה המסייעת רבות לבריאות הגוף.

מגוון של יתרונות בריאותיים

לעיסוי כפות רגליים יתרונות בריאותיים מועילים שהופכים אותו לפרקטיקה הרבה מעבר למפנקת ונעימה.

מחקרים רבים מצביעים על תרומתה להשריית הרפייה עמוקה ורגיעה, זאת כיוון שהעיסוי מסייע למטופל/ת להרפות את השרירים ולשחרר מתח ולחץ המצטברים בגוף.

נוסף על כך, העיסוי משפר את זרימת הדם, דבר אשר יכול להקל על תחושות של כאב, עייפות ונפיחות.

זרימת הדם המשופרת איננה רק שמורה לכפות הרגליים והיא תומכת תהליכים פנימיים המתחרשים בגופנו לרבות התחדשות תאי הגוף והאצת הליך חילוף החומרים שבגוף.

הרעיון של מתחם מטפלים לאירועים נועד לאפשר למבלים והמבלות להתנתק ולו למספר דקות, וליהנות מעיסוי מפנק ומשחרר, כזה שמשיב את החיוניות אל הגוף ומאפשר לנו לקצור אינספור יתרונות בריאותיים.

איך זה עובד: 

העמדות כוללות שורה של טיפולים בהם יכולים המטופלים לבחור. הקונספט העיקרי הוא של 'טעימות' מטיפולים שונים כגון שיאצו, עיסוי תאילנדי, עיסוי שוודי, עיסוי רקמות עמוק ועוד.

לרוב משך כל טעימה יהיה כ-15 דקות, וכך יוכלו המבלים להכיר מגוון טכניקות עיסוי שונות.

מה העמדה כוללת:

העמדה כוללת מיטות עיסוי מקצועיות ואת כל האביזרים הנדרשים כדי להפוך כל אזור למתחם ספא מפנק, ולו למספר שעות 🙂

כיצד עמדת העיסויים תשתלב באירוע?

בבחירתכם במתחם מטפלים לאירועים הצוות של סינרגיה הפקות אירועים יקים מאהל לבן ונקי עם מיטות טיפול מקצועיות וכל האבזור הנדרש לבניית אווירה מרגיעה ונעימה.

לרשותנו מאהלי טיפול בגדלים שונים כך שהם יכולים להשתלב הן באירועים רחבי ידיים והן באירועים פרטיים וקטנים כגון מסיבת רווקות.

איך זה עובד: 

ניתן לבחור בחבילת פוט מסאג לאירועים או לחילופין לבחור בקונספט נוסף שאנו מציעים, ובמהלכו נהנים המוזמנים והמוזמנות משפע של 'טעימות' מסוגי עיסוי שונים לרבות עיסוי שוודי, עיסוי תאילנדי ועוד.

משך כל טעימה וטעימה הינו 15 דקות, ובכך תוכלו להיחשף לשלל טכניקות טיפול ועיסוי.

אפשרויות עיסוי מתקדמות:

לצד חבילת הבסיס, אנו מציעים חבילת פוט מסאז' לאירועים מתקדמת הכוללת גם אביזרים נלווים נוספים אשר הופכים את המתחם ממש למעין מתחם ספא ולו למספר שעות.

חבילות אלו כוללות גם סוגי עיסויים נוספים לרבות עיסוי אבנים חמות ואף הידרותרפיה.

עמדת עיסוי כפות רגליים לאירועים באירוע שלכם

מיטות טיפול לאירועים

העמדות יכולות להתאים לכל אירוע ואירוע.

בחיפושכם אחר יום כיף לעובדים הרי שתוכלו להקים עמדה שכזאת על חוף היום ולייצר לעובדיכם תחושת נופש אידיאלית.

מעוניינים לערוך אירוע עם כל החברים לרגל יום הולדתו של אדם שיקר לליבכם? זה הזמן לשדרג את היום עם עמדה שתהפוך את כל המאורע ליוקרתי הרבה יותר.

אנו פעילים מאירועים קטנים ועד לפסטיבלים רחבי ידיים.

התייעצו איתנו

רוצים לדעת יותר על עמדת פוט מסאג' לאירועים? נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה.

לשיחת ייעוץ ובירורים נוספים עם נציג מטעם סינרגיה הפקת אירועים בנושא פוט מסאז' לאירועים, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר פניה באתר, ונציג ישוב אליכם בהקדם.

החוויה הבאה מעבר לפינה!
התייעצו עמנו בכל שאלה:

התייעצו איתנו:

התייעצו איתנו

כתבו לנו