לפרטים חייגו: 072-3945116

פעילויות רוחניות לעובדים

בואו נודה על האמת, גם סביבת העבודה הרגועה ביותר בימינו, רצה לה בקצב מהיר ומסחרר. האם זוהי המציאות שעלינו לקבל במאה ה-21? על כך אפשר להיכנס לדיונים פילוסופיים אינסופיים 🙂

מטרתנו כאן בסינרגיה הפקות אירועים היא לאפשר לכם להוציא את עצמכם ואת עובדי החברה למעין בריק קטן, דרך נפלאה למלא את הנפש באנרגיה מחודשת.

כיום יותר ויותר חברות חושבות קדימה, על בריאות העובדים, שביעות רצונם ומידת יכולתם לעמוד בעומסים, ומקדמות גם תוכניות שנועדו לשפר את איכות חיי העובדים.

בסינרגיה הפקות אירועים יצרנו שורה של סדנאות ופעילויות רוחניות לעובדים המעניקות הזדמנות ייחודית לחוקר את האני הפנימי, למצוא את האיזון ולהשיב את ההרמוניה על קנה.

סדנאות רוחניות לעובדים

סדנאות מדיטציה

הפחתת מתחים היא איננה דבר מה שניתן לעשות במכה אחת או בהכרזה. כל שכן כאשר אנחנו חשופים כל העת לגורמי מתח שונים, הרי שבסופו של יום הרי שהמתחים יחלחלו פנימה, יתגברו ויתעצמו.

מטרתה של סדנת מדיטציה לעובדים היא לאפשר לנו ללמד אותם (וגם אתכם) כיצד לרדת מן הקרוסלה ולו למספר דקות, כיצד להתמסר אל הכאן ועכשיו, כיצד להפסיק להיות טרודים ממה שקרה אתמול ומה שיקרה מחר.

מדיטציה משמעה לשים לב פתאום לציפורים המצייצות, לרוח שמלטפת את הפרצוף, למגע של שולחן המחשב במרפקים שלנו, לבית החזה שעולה כאשר אנחנו שואפים אוויר ולבית החזה שיורד כאשר אנחנו נושפים.

היופי במדיטציה טמון בכך שהיא ברת-יישום בכל מקום, וניתן ליישם אותם אפילו בעבודה.

הסדנה מועברת על-ידי מדריכים מיומנים, ניתן לערוך אותה באזורים מיועדים או גם כהדרכה פנים-ארגונית.

סדנאות יוגה

כולנו מכירים ומודעים ליתרונות הרבים הגלומים ביוגה, אך התנועות המורכבות, מחסור הזמן והרתיעה לעתים מדבר מה שאיננו מכירים, יכולים למנוע מאיתנו להכיר פרקטיקה נפלאה לחיזוק הגוף והנפש.

סדנאות יוגה לעובדים מותאמות לרמת הקושי הבסיסית ביותר, עם מפגש הגדוש בהדגמות, תרגולים יחדיו ובעיקר חוויה נפלאה (ולעתים משעשעת).

נלמד לערוך תרגילי בסיס לחיזוק שרירי הליבה, נכיר את המונחים המרכזיים שביוגה, נבין את היתרונות הגלומים בה, וכיצד לתרגל אותה ולהתקדם בה מיום ליום.

סדנאות יוגה צחוק

יוגה צחוק מזכירה לנו לעשות את הדבר שאנו לעתים שוכחים ממנו כל שכן במצבי לחץ ומתח: לצחוק.

נתונים מראים כי ילדים צוחקים מאות פעמים ביום, זאת בעוד שמבוגרים יצחקו כמה עשרות בודדות לכל היותר.

מטרתה של היוגה צחוק, היא לאפשר לנו להשתחרר, להפעיל את הסרעפת שלנו ובו-זמנית לתרגל נשימות. לעבוד על מוחנו ולאפשר לו להשתחרר מכל שפע המתחים והמחשבות הטורדניות שמלווים אותו כל העת.

ועוד מגוון סדנאות מרתקות

החל מסדנאות טאי צ'י ועד להפעלת עיסויים לאירועים לעובדי החברה, אנו בסינרגיה מפיקים מגוון רחב של פעילויות שוברות שגרה לעובדים, ונשמח לעמוד גם לשירותכם.

כל שאלה והתייעצות בנושא פעילויות רוחניות לעובדים, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר פניה באתר.

החוויה הבאה מעבר לפינה!
התייעצו עמנו בכל שאלה:

התייעצו איתנו:

התייעצו איתנו

כתבו לנו