לפרטים חייגו: 072-3945116

מסיבת פורים לעובדים

פורים כבר ממש בפתח? איזה כיף! ובסינרגיה הפקות אירועים נשמח להכניס אתכם ואת צוות העובדים / צוותי העובדים הישר אל תוך האווירה השמחה עם מגוון רעיונות מדליקים שהופכים כל אירוע לחגיגה אחת גדולה.

בסינרגיה אנחנו מתמחים בהפקת מסיבות פורים לעובדים שכוללות מתחמי פעילות שונים, אווירה טובה ועוד על העזרים והוויזואליות שצריך בשביל לייצר חוויה בלתי נשכחת.

מה אנחנו מציעים?

למען האמת שהשיחה הראשונה שלנו עם כל לקוח ולקוחה, היא כמו 'דף חלק'. אנחנו מאפיינים יחד אתכם את כל מה שהאירוע יכלול מאל"ף ועד ת"ו.

יש לכם יעדים מסוימים שהייתם מעוניינים להציב במסיבה? יוקרה מסוימת שהייתם רוצים להקרין? ערכים שהייתם חפצים להנחיל?

או שאולי אנחנו רוצים להשרות על המשרד חוויה חגיגית, כזו שלמשך מספר שעות או אפילו יום שלם, תקדיש את יום העבודה לאווירה שוברת שגרה.

בדיוק לשם כך אנחנו כאן, ושמחים להפיק עבור לקוחותינו מסיבות פורים לעובדים שפשוט אי אפשר לשכוח.

מסיבת פורים לעובדים באולם

בחרתם באולם רחב ידיים כדי לערוך מסיבת פורים לכל העובדים והעובדות שבחברה? יש לנו כמה אטרקציות שחושבות מחוץ לקופסה ומתאימות בול לאווירה הסוריאליסטית שבאה יחד עם החג.

אנו שמחים להציע שפע של אפשרויות למתחמי פעילות באירועים; תוכלו למצוא באתרנו מידע על מתחמי ביוטי לעובדות, מתחמי יצירה, ואפילו עד למתחמי עיסויים המקנים טעימות משפע של אפשרויות עיסוי לבחירה.

לצד אלו, תמצאו גם רעיונות מקוריים ומסתוריים – אולי חשקה נפשכם בעמדת מיסטיקנית שתפרש את חייהם של המבלים והמבלות, תעניק להם תובנות וקריאות הישר מתוך כף היד או מן הקפה? 🙂

אנו מלווים אתכם ל-כ-ל אורך הדרך עם מגוון רחב של הפעלות ופעילויות שונות, מטעמים המלווים את העובדים והעובדות, צוותים מן הפרטים הגדולים ועד לקטנים.

מסיבת פורים לעובדים במשרד

ואם אתם מחפשים אחר פתרון שיהפוך את המשרד למקום בילוי ולו ליום אחד, הרי שאנו שמחים להציע שפע של אפשרויות כיבוד נהדרות, מפעילים עם תחפושות, ואפילו יכולים להביא כמה מן העמדות שאנו מפעילים באירועים, רק בקנה מידה המתאים למספר מצומצם של עובדים 🙂

באופן הזה, אמנם אתם עורכים אירוע משרדי, אך הוא ירגיש ממש כאילו ויצאתם מן המשרד ליום שכולו כיף וחגיגה אחת גדולה.

זה הזמן להיות יצירתיים

אנחנו תמיד אוהבים לחשוב בגדול 🙂 ואין תירוץ טוב יותר מפורים כדי להשיק אירוע חברה חגיגי וסופר מושקע.

זהו גם הצ'אנס שלכם ושלכן, המעסיקים והמעסיקות, לשבור את הקרח, להראות את הצד היצירתי שלכם, המשועשע והקליל. 

המלצה קטנה שלנו כחברה שגם מספקת שירותי הפקת ימי גיבוש לעובדים; נצלו את המועד החגיגי כדי לשבור את הקרח בין העובדות והעובדים.

התייעצו איתנו

בכל שאלה והתייעצות בנושא מסיבת פורים לעובדים במשרד או באולם, אנחנו כאן בשבילכם.

צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו פניה באתר, וצוות סינרגיה יצור אתכם קשר בהקדם האפשרי.

החוויה הבאה מעבר לפינה!
התייעצו עמנו בכל שאלה:

התייעצו איתנו:

התייעצו איתנו

כתבו לנו