לפרטים חייגו: 072-3945116

סטנדאפ לאירוע חברה

ערב חברה, כנס או אירוע גיבוש – כל אלו מביאים את העובדים והעובדות להתכנס יחדיו; דבר שבהחלט מביא לסיטואציה חברתית חדשה. הרי זה דבר אחד להיפגש עם קולגות לעבודה במשרד. זהו דבר אחר לגמרי להיפגש אל מחוץ לשעות העבודה הפורמליות.

סטנד אפ לערב חברה הוא פתרון נפלא לשבור את הקרח, להשרות אווירה קלילה ומגבשת.

בסינרגיה אירועים אנו שמחים להציע לכם מגוון עשיר ורחב של סטנדאפיסטיים וסטנדאפיסטיות לאירוע מטריף, מצחיק וקליל. כזה ששובר גם את הדיסטנס, במידה והוא ישנו, בין העובדים לבין המנהלים והמנהלות הבכירים. אף אחד לא מוגן 😉

מגוון סוגי סטנדאפ לבחירה

סטנדאפ זהו שם כולל מאוד שמביא עמו שפע של אפשרויות למופעי במה שונים עם סגנונות בידור משתנים.

ישנם מופעי סטנדאפ שקולעים יותר לקומדיות מצבים משפחתיות, ולצדם ישנם סטנדאפיסטיים שמדבר יותר על זוגיות או סיטואציות שגורות מן היום-יום.

בשיחה איתנו, נוכל לעבוד יחד אתכם על גיבוש הקונספט של המופע הקרב ובא. להבין את המארג האנושי של העובדים והעובדות, ולייצר אירוע שקולע בול אל סגנונם ואורח חייהם של הצופים.

ישנם גם מופעים בהם אנחנו נדע מראש כי מדובר בסטנדאפיסט שמזמין אליו את הצופים והצופות אל הבמה. ישנם גם מופעים בהם נוכל לתכנן מראש כיצד מזמינים עובד מסוים, או אולי מנהל או מנהלת בכירים, דבר שיאפשר לקרב יותר בין התפקידים השונים בארגון.

חוויה מגבשת

מופע סטנד אפ לערב חברה מעניק לעובדים והעובדות חוויה מצחיקה, קלילה ומבדרת. כזאת שמשכיחה לרגע את כל הרצינות של העבודה השוטפת.

זהו זיכרון נפלא שכל הצופים והצופות לוקחים איתם יחד, וזהו דבר מה שיכול להפוך למכנה משותף בין כל העובדים; לבסוף המטרה שלנו היא להביא לגיבוש ולקשרים חברתיים חדשים.

עם בידור בריא ונהדר, אין איש שייתווכח על תרומתו לאירוע כולו.

אנו פועלים עם מגוון של סטנדאפיסטים מוכשרים, מצחיקים ושסוחפים אחריהם את הקהל.

התאמת הסטנדאפ לחברה

אם כבר בחרתם באטרקציית סטנדאפ לאירוע חברה, אז הרי שאפשר לנצל את המאורע ולהתאים את התוכן שילווה את המופע לבדיחות פנימיות שרק אתם והעובדים תבינו.

אין דרך טובה יותר לייצר אווירה מזמינה וקלילה מאשר צחוק עצמי בריא. במקרים שכאלו, נשמח לדעת כל מיני מאפיינים שונים שנוגעים אליכם – 'מנהגים' נפוצים שיש לאדם מסוים, פעילות מסוימת בארגון – כל פרט ולו הקטן ביותר, יכול לטמון בחובו את הבדיחה הבאה 🙂

ועוד מגוון של אטרקציות

בסינרגיה הפקת אירועים אנו שמחים להציע עוד מגוון עשיר ורחב של אטרקציות שונות.

חברתנו פעילה למעלה מ-20 שנים, ומתמחה בפעילויות לעובדים וכן באטרקציות לאירועים מפרטיים ועד עסקיים.

תוכלו להזמין אצלנו עמדות שונות שיפלפלו את האירוע כגון עמדת מיסטיקה מסתורית, דרך עמדת ביוטי ועד לעמדת עיסוי לאירועים.

תוכלו גם למצוא אצלנו פעילויות שונות כגון פיינטבול באזורי שטח מצוידים בקפידה ועד ללייזר טאג שיכול להפוך את המשרד עצמו למערכה קרבית במיוחד.

התייעצו איתנו

בכל שאלה והתייעצות בנושא סטנדאפ לאירוע חברה, אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר טלפוני או להשאיר לנו פניה באתר.

החוויה הבאה מעבר לפינה!
התייעצו עמנו בכל שאלה:

התייעצו איתנו:

התייעצו איתנו

כתבו לנו