לפרטים חייגו: 072-3945116

סדנאות העצמה אישית לעובדים

כולנו יכולים להעיד על ה'פעם ההיא' שבה הטחנו על עצמנו ביקורת עצמית, או על המנהג התדיר שלנו להסתכל על עצמנו באור ביקורתי ושופט. ומתי בפעם האחרונה טפחנו לעצמנו על השכם?

סדנת העצמה אישית היא המקום ללמוד שאמנם החיים לעתים 'מנהלים' אותנו ברמה מסוימת, אך לנו יש את הכוח לנהל את מרבית המסלול שלנו באופן עצמאי לחלוטין. אנו אדונים לעצמנו, ולבחירות שלנו.

האם עלינו לזהות חסמים המונעים מבעדנו להתקדם? מהם המשפטים שאנו אומרים לעצמנו מבלי לשים לב ושמורידים אותנו מטה? כיצד נוכל לזהות נורות אדומות ולהפוך אותן למשפטים מעצימים?

זה הזמן לפתוח צוהר אל עבר מסלול חיים מקבל יותר, מכיל יותר ובריא הרבה יותר.

בסינרגיה הפקות אירועים נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה והתייעצות.

הקניית כלים מקצועיים

סוד כוחה של סדנת העצמה אישית טמון ביכולת שלה להקנות למשתתפים והמשתתפות את היכולת ליישם את הטיפים והעצות בשטח, לחולל שינוי ממשי.

אנו מציעים סדנאות שונות ומרפאות החל מסדנת NLP, דרך סדנת מיינדפולנס ועד לקריאת שפת גוף וסדנאות העוסקות ברפואה סינית, ריפוי אנרגטי עצמאי ועוד.

כל סדנה שכזאת, נועדה להקנות למשתתפיה סל כלים יישומיים ועל דרך של התנסות עצמית וחיבור אל תוך האני הפנימי.

זה הזמן להכיר בסטרס שמניע אותנו לבצע דברים שאיננו חפצים בהם ושמונע מבעדנו להגשים יעדים, זה הזמן להכיר דפוסי התנהגות הפועלים לרעתנו ולגבש מסלול חדש ומרפא, זה הזמן להתגבר על מכשולים שכולם ככולם ברי פתרון ולו בזכות הכוח הפנימי הטמון בתוכנו.

עם אילו כלים נוכל לצאת מסדנת העצמה?

שיפור הביטחון העצמי

הביטחון העצמי שלנו הוא הכל, הוא אלמנט שאנו 'מקרינים' כלפי חוץ עוד מבלי שנהיה מודעים אליו בכלל.

גם האדם שמולנו לא ידבר אל עצמו במונחים של 'האם מי שמולי הוא בעל ביטחון עצמי או לא', אך הוא יושפע ממה שנקרין ויגיב אליו.

נלמד כיצד לשפר את הביטחון העצמי צעד אחר צעד, את החסמים המונעים לעתים מבעדנו מלהיות האנשים שבטוחים בעצמם, ששלמים עם עצמם, שמכירים בחסרונות וביתרונות שלהם, שיודעים לקחת את הקיים ולהפוך את עצמם לגרסה הטובה ביותר של עצמם.

NLP

NLP הוא ראשי תיבות של Neuro Linguistic Programming ובמסגרתו אנו אנו למדים כיצד לרתום את התת-מודע לטובתנו, לצורך קידום היעדים שלנו והרצונות האישיים שלנו.

נלמד כיצד שיטה זו היא ישימה על-ידי כל אחד ואחת, ושבאפשרות כל אחד ואחת מאתנו להחליט עבור עצמנו, להסתכל אל היעדים שלנו ולהגשימם.

כיצד נקדם את המטרות שלנו? כיצד נבין את התהליך שעברנו גם אם כשלנו בדבר מה, ונגבש מהלך נוסף אל עבר ההצלחה? כיצד נגייס את המשאבים הפנימיים שלנו למען עצמנו, לפני שנגייס אותנו למען האחרים.

זוהי סדנה שמקנה כלים מדהימים, ושלעתים קרובות יוצרת בקרב המשתתפים והמשתתפות טעם של עוד, וחושפת אותם אל עבר עולם שלם של אפשרויות חדשות.

מיינדפולנס

סדנת מיינדפולנס להעצמה אישית המאפשרת לכל אחד ואחת ללמוד את הכוח הפנימי שבתוכנו.

לרבים מאתנו הנטייה לנדוד עם המחשבות למה שהיה או מה שיהיה; כמה פעמים הייתם נוכחים בהווה? זוכרים את אותו טיול בחו"ל שנהניתם בו כל כך? אחת הסיבות לכך היא שנהניתם מאותו הרגע, חוויתם את המקום בו טיילתם, והייתם מודעים אליו.

ובשגרה? מרביתנו נוהגים להיכנס אל תוך מצב של 'טייס אוטומטי', עם מחשבות המתרכזות בכל חזית אפשרית, מלבד ה'כאן ועכשיו'.

כאן אנחנו נלמד את שיטת המדיטציה הפופולרית שבאמצעותה נבין כיצד ניתן לשוב אל ההווה, ולאמן את מוחנו לחשיבה שחווה את הרגע.

מחקרים רבים נערכו אודות התחום, ומצביעים על שינוי מדהים שחל בקרב מתרגלים מהפחתת תסמיני חרדה ועד לשלווה פנימית וריכוז גבוה יותר.

סדנאות העצמה בהתאמה אישית

בחיפושכם אחר סדנאות העצמה לעובדים, אנו בסינרגיה הפקות אירועים נשמח להציע לכם את האפשרות לבנות סדנה שתתאים במיוחד עבור קהל היעד שלה.

ניתן להתייעץ איתנו בכל שאלה, ואנו נבנה לכם סדנה מותאמת אישית ומלאה בערך מוסף.

הסדנאות כולן מועברות על-ידי מדריכים ומדריכות מיומנים, אנשי מקצוע הבקיאים בתחומם, ואשר יכולים להפוך את האירוע לחוויה מלמדת ומעשירה.

התייעצו איתנו

בכל שאלה והתייעצות בנושא סדנאות העצמה אישית, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר פניה באתר.

נציג מטעם סינרגיה הפקות אירועים ישוב אליכם בהקדם האפשרי.

מה קראנו כאן:

החוויה הבאה מעבר לפינה!
התייעצו עמנו בכל שאלה:

התייעצו איתנו:

התייעצו איתנו

כתבו לנו