לפרטים חייגו: 072-3945116

סדנת שיאצו לעובדים

רווחת העובדים היא אחד הדברים החשובים ביותר עבור ארגונים מסוגים שונים; כדי להתמודד היטב עם עבודה יומית והלחצים הנלווים לה, זה חשוב לתת לעובדים הפסקה מדי פעם, ולהראות את הערכתם של המעסיקים כלפיהם. סדנת שיאצו היא אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת, וכאן בסינרגיה אירועים נגלה כיצד הטיפולים הייחודיים האלו יעשו פלאים עם העובדים שלכם.

אטרקציות לאירועים - מתחם עיסויים

לפני הכל: מה זה שיאצו?

שיאצו, מונח המתורגם ל"לחץ באמצעות האצבעות" ביפנית, הוא שיטת טיפול בעיסוי שמקורה ביפן. הטיפול הייחודי הזה מקורו בעקרונות הרפואה הסינית המסורתית, והוא סובב סביב הרעיון של השגת הרמוניה של האנרגיה של הגוף, או "צ'י". כיצד? על ידי הפעלת לחץ מדויק על נקודות ספציפיות לאורך נקודות מרידיאן האנרגיה של הגוף.

שלא כמו עיסויים קונבנציונליים, שיאצו מתבצע עם הבלבוש מלא, תוך הימנעות משימוש בשמנים או קרמים. במהלך הטיפולים, המטפלים מפעילים את האצבעות, כפות הידיים, המרפקים ולעיתים אפילו את הברכיים והרגליים כדי להפעיל לחץ ולבצע מתיחות עדינות על המטופלים.

למה כדאי להזמין סדנת שיאצו לעובדים?

טיפולי שיאצו מתאימים במיוחד כפעילות עבור עובדים הודות ליתרונות הייחודיים שלהם:

הפחתת מתח

טכניקת השיאצו מאפשרת לעובדים להירגע, להשיל מתחים ולהקל על העומס הפיזי והנפשי הנלווה לרוב ללחצים הקשורים לעבודה. על ידי השראת הרפיה, שיאצו מוריד את הרמות של הורמוני לחץ, מה שמוביל לשיפור ניכר במצב הרוח.

שיפור זרימת הדם

כמו טכניקות עיסוי אחרות, שיאצו מביא לשיפור של זרימת הדם. הודות לכך, טכניקת עיסוי זו מבטיחה כי חומרים מזינים וכן חמצן יגיעו לכל פינות הגוף. מלבד זאת, שיפור זרימת דם מסייע לעובדים להרגיש יותר אנרגטיים וממוקדים, מה שמוביל לפרודוקטיביות מוגברת.

שיכוך כאבים

עבור עובדים בתפקידים הקשורים לשולחן העבודה או בעבודות תובעניות פיזית, מתח ואי נוחות בשרירים יכולים מהווים בעיה נפוצה. שיאצו מתמקד באזורים ספציפיים שבהם יש תחושת אי נוחות, ועם טיפול מקצועי, הוא מתיר שרירים תפוסים וכואבים ומרגיע כאב.

בהירות נפשית

לתכונות מעוררות ההרפיה של שיאצו יש גם השפעה עמוקה על החדות הנפשית; העיסוי הזה עובד על ערוצי האנרגיה השונים בגוף, והוא מביא לחשיבה בהירה יותר, יצירתיות מוגברת וחדות מחשבה בכל הנוגע לפתרון בעיות שונות.

הזמנת סדנאות שיאצו מקצועיות עם סינרגיה

סדנת שיאצו לעובדים במסגרת יום גיבוש, יום כיף, ימי בריאות ומועדים אחרים תורמת לכוח עבודה רגוע, בריא ופרודוקטיבי יותר. אם אתם מחפשים פעילות שוברת שגרה לעובדים שלכם, כאן בסינרגיה תיהנו ממבחר של סדנאות ופעילויות לעובדים – כולל סדנאות שיאצו.

חברת סינרגיה, המתמחה בארגון והפקת אירועים עבור מגוון קהלים, עובדת בשיתוף פעולה עם מומחים בשלל תחומים. כאן תוכלו להזמין עמדות שיאצו עבור העובדים, וליהנות מההשפעות החיוביות של הטכניקה הזו על רווחתם. אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל עת, וליהנות משירות מקצועי ומותאם אישית עבורכם ועבור העובדים שלכם.

החוויה הבאה מעבר לפינה!
התייעצו עמנו בכל שאלה:

התייעצו איתנו:

התייעצו איתנו

כתבו לנו