לפרטים חייגו: 072-3945116

כך תבחרו בין פעילויות גיבוש לחברות

פעילויות גיבוש לחברות

גיבוש איכותי ומוצלח מתחיל בראש ובראשונה ברעיון המותאם במיוחד עבור קהל היעד. כל חברה, כל בית עסק ובכל גודל, כולם ככולם מביאים עמם הווי משרדי (או הווי של יום עבודה בכלל) שהוא שונה וייחודי.

הקשרים שבין האנשים השונים שבחברה, התחלופה של העובדים כאשר ישנם מקומות בהם הצוות הוא אותו הצוות במשך שנים רבות וארוכות, ומנגד ישנם ארגונים בהם הצוותים משתנים באופן תדיר (למשל בחברות הייטק ובהן צוותים מתחלפים לתפקידים שונים, ישנם המקודמים כראשי צוותים, עובדים מקפידים לרענן ולעבור בין חברות אחת ל-3 שנים וכן הלאה).

אם כך הדבר, כיצד בוחרים נכון? וכיצד מתאימים את יום פעילות הגיבוש והכיף כך שיתאים במיוחד עבור צוות העובדים, ישלב המון כיף והנאה, וגם יביא לחיזוק הקשר וההדדיות שבין העובדים?

בסינרגיה הפקות אירועים ישבנו ושקדנו על המדריך הבא שיאפשר לכם לייצר פעילות גיבוש לחברה מוצלחת ושתקצור מחמאות.

המכנה המשותף: מטרתו של יום הגיבוש

זוהי יכולה להיות פעילות ODT בשטח עם המון משימות אתגריות, וזהו יכול להיות יום כיף בסדנת בישול תחת המזגן הקריר והנעים, כל יום כיף וגיבוש באשר הוא נועד לבסוף למטרות משותפות:

  • לאחד בין הצוותים ולייצר אווירה של חברות והדדיות
  • לחזק את הקשר שבין העובדים לבין מקום עבודתם
  • ולהנחיל ערכים ומטרות הקשורים קשר הדוק בהשקפת עולמה של החברה

וכאשר אנחנו מניחים את היסודות הללו לפנינו, הרי שהדבר מאפשר לנו לבחור נכונה את יום הכיף עבור עובדי החברה.

השאלות הבולטות שינחו אותנו

1. מהו המאפיין המשותף של עובדי החברה?

אפשר לקחת את הנושא הזה לכמה מקומות:

למשל, ישנם לקוחות שיספרו לנו כי מדובר בחברה עם עובדים בעלי מאפיינים שונים לחלוטין. קשה עד בלתי אפשרי למצוא מכנה משותף בין כולם וכולן.

במקרים כאלו אנו אומרים אנו מחייכים ועונים שזוהי בדיוק התשובה הנכונה. כי חברה מעורבת ובה עובדים מסוגים שונים, מבוגרים וצעירים, נשים וגברים, צוותי מכירה בעלי אופי מסוים הדוחף לפעילות ואילו צוותי שימור לקוחות או שירות בעלי אופי מאופק יותר; כאן אנו נחשוב על פעילות שיכולה להתאים לכולם.

הרי כולם אוהבים למשל להתפנק, וניתן להציע יום כיף הכולל פעילות ספורטיבית קלילה שאיננה מאתגרת את המבוגרים שבחבורה ואיננה עושה הקלות לצעירים, ולאחר מכן מתחם עיסוי מפנק ושפע של מטעמים וקולינריה משובחת שתמריץ את כולם ותעניק להם כוחות מחודשים.

אם מדובר בקהל עובדים שרק מחכה לפעילות מלאה אדרנלין, הרי שאפשר להציע מכאן פעילויות גיבוש לחברות שכוללות שפע של אפשרויות יותר אקסטרימיות כגון פיינטבול, לייזר טאג או אפילו ניווט שטח.

מדובר בקהל של עובדות בלבד? ראשית כל תמיד נמליץ על מתחם עיסויים מפנק, אך לצדו אפשר גם למצוא שלל פעילויות נוספות כגון פעילויות ספורטיביות ולאחריהן סדנת יופי לציפורניים, קליעת צמות, יוגה או פילאטיס למתחילים.

2. יכולות פיזיות

באופן מכוון מאוד אנחנו מקדישים פסקה לנושא הפיזי.

אמנם מדובר ביום שנועד לייצר חוויה קולקטיבית ומגבשת, אך אל תשכחו שהזיכרון שצריך להישאר בקרב העובדים שלכם, מוכרח להיות כיפי.

קחו את היכולות הפיזיות של צוותי העובדים בחשבון.

האם בהכרח כדאי להוציא את כל העובדים לטיול שטח ביום קיצי חם? אנחנו לא ממליצים על כך באופן מידי. האם כדאי לקחת את כולם ליום טיול שכולל גם טיפוס לגובה או אזורים עם גבהים? זכרו כי ייתכן שישנם אנשים שאינם ששים לעשות זאת, וישנם גם הסובלים מפחד גבהים.

המלצתנו הן שגם כאשר מדובר בעובדים נמרצים ובעלי יכולות פיזיות, הרי שכדאי למצוא את עמק השווה, את המקום המאוזן שבאמצע.

אחרי הכול, כאשר העובדים יצלחו את יום הכיף, גם אם יהיה מעט מאתגר, הרי שהדבר יותיר בהם תחושת ניצחון וטעם של עוד.

3. מספר העובדים

מספר העובדים יכול בהחלט להשפיע על בחירתכם בפיעלויות גיבוש לחברות כאשר סדנאות יכולות להתאים לצוותים קטנים, ואילו פעילויות ODT או פעילויות ספורט המחלקות את העובדים לקבוצות, יכולות בהחלט להתאים לצוותי עובדים מרובים.

כאשר מדובר בערב רב של עובדים, הרי שתוכלו גם לבחור בפעילויות כגון מופע סטנדאפ ובו תוכלו אף להתאים את האירוע במיוחד להווי של החברה. הסטנדאפיסטים יכולים ליצור עבורכם מופע שלם שמבוסס על הבדיחות הפנימיות, והתהליכים הפנים-ארגוניים של החברה.

4. מועד יום הפעילות

המועד המתוכנן יכול בהחלט להשפיע על אופי הפעילות.

האם מדובר בעונת החורף או הקיץ? בחורף למשל, הרי שאפשר לבחור בפעילויות סגורות או בפעילויות טבע שיכולות להציג את מיטב יופיו של הטבע הישראלי. 

סדנאות לעובדים יכולות לעסוק בשפע של נושאים שונים: סדנאות בישול או אפייה, סדנאות לקריאת שפת גוף או NLP ואפילו סדנאות נגרות.

במידה ומדובר ביום קיצי, הרי שגם כאן ייתכן ונבחר בפעילות סגורה מאשר תחת השמש הקופחת. אך לצד זאת, הרי שגם פעילויות באוויר הפתוח יחד עם פינוקים שונים, יכולה לעשות את העבודה ולהביא 'אווירה קיצית' שמחה וקופצנית.

מגוון פעילויות לבחירה בסינרגיה אירועים

בסינרגיה הפקות אירועים אנו שמחים להציע מגוון עשיר ורחב של פעילויות גיבוש לחברה ובנושאים שונים.

הקו המנחה אותנו הוא ליצור אירוע לגוף ולנשמה, אירוע שמצד אחד מביא עמו אטרקטיביות וכיף ומן הצד השני גם טומן בחובו ערך מוסף.

באתרנו תוכלו להתרשם משפע של פעילויות הנוקטות בדיוק בגישה זאת, לרבות מאהלי עיסויים לאירועים, מופעים כגון סטנדאפ או אמן חושים, סדנאות יצירה ועד לסדנאות להקניית ערך כגון דמיון מודרך, גרפולוגיה ואפילו אסטרולוגיה, הרצאות מרתקות ופעילויות אתגר וספורט.

התייעצו איתנו

בכל שאלה והתייעצות בבניית פעילות גיבוש לצוות החברה, אנו נשמח לעמוד לשירותכם.

השאירו לנו פניה באתר או צרו עמנו קשר טלפוני ישיר. נציג סינרגיה אירועים ישמח לסייע לכם ולהבטיח שירות יוצא מגדר הרגיל.

החוויה הבאה מעבר לפינה!
התייעצו עמנו בכל שאלה:

התייעצו איתנו:

התייעצו איתנו

כתבו לנו